Strona 1 z 1
pin od ABSu w VAG COM
: czw mar 01, 2012 00:08
autor: zielu
szukałem chyba wszedzie ale znaleźć i tak nie mogę...
do którego pinu w złączu diagnostycznym VAG należy podpiąć ABS

pin od ABSu w VAG COM
: czw mar 01, 2012 10:24
autor: agrala
Jakie zlacze obd?
Jezeli 16 pinowe to do 7 pinu, tak jak silnik.
pin od ABSu w VAG COM
: czw mar 01, 2012 11:46
autor: zielu
OBD II, pinów 16...
to kabelek od diagnostyki ECU silnika i diagnostyki ABS pod ten sam pin?? bo mam dwa kabelki
pin od ABSu w VAG COM
: pt mar 02, 2012 11:09
autor: agrala
To ten sam kabel.
W pierwszych golfach 3 z 16 pinowym gniazdem byly dwie linie diagnostyczne: K (7pin) i L(15 badz 16 pin - nie pamietam).
Pozniej byla tylko jedna linia K na pinie 7 i byla od wszystkiego, tak samo jak przy 2 liniach.
Np w Oplu jest tak ze ABS jest na innym pinie, silnik na inny itd. Grupa VAG ma normalnie na 1 pinie wszytko, pozniej ok roku 2002 dochodza 2 dodatkowe przewody gdy auto wyposazone jest w CAN.
pin od ABSu w VAG COM
: pt mar 02, 2012 11:39
autor: zielu
aha dzięki...
to spróbuje podpiąć ABS pod pin L we wtyczce i zobaczę czy zadziała, bo pod K mam ECU silnika

pin od ABSu w VAG COM
: pt mar 02, 2012 12:28
autor: agrala
Pod K a nie pod L.
pin od ABSu w VAG COM
: pt mar 02, 2012 14:21
autor: edzio
oczywiście ,że pod "K" ten sam co silnik .Orginalnie w autach jest złączka gdzie wszystkie kable z modułów się wpina,a jeden idzie do gniazdka.Wszystkie są koloru szarego z białym paskiem i te łączysz pod K,czyli 7,natomiast L to zółte kable i te łaczysz pod 15.
pin od ABSu w VAG COM
: pt mar 02, 2012 14:52
autor: zielu
czyli podsumowując mam dwa kabelki (od ECU silnika + ABS) połączyć w jeden i wpiąć w linie K? nie bedzie się to z żaden sposób "gryź"

pin od ABSu w VAG COM
: pt mar 02, 2012 15:28
autor: agrala
Nie bedzie sie gryzlo, tak to wymyslili i tak ma byc.
pin od ABSu w VAG COM
: pt mar 02, 2012 23:13
autor: Qto
zielu, z tego co pamiętam masz motorownie z Sharana...nawet jakbyś z dawcy przerzucił wszystkie bebechy, które się diagnozuje kompem to wszystkie byś podłączał pod pin 7 złącza diagnostycznego. Ze sterownika ABS wychodzi z pinu 7 kabel szaro/biały (łączy się z kabelkami do tego samego koloru z innych sterowników)...i idzie do pinu 7 złącza diagnostycznego - kable nie są w żaden sposób rozdzielone i tak jak pisze
agrala - nic się nie gryzie
