![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak jest taka szopa odwalona to i kontrolki nie możesz być pewny... VAG może by coś podpowiedział, sprawdzić czy w ogóle łączy się ze sterownikiem i czy wywala jakieś błędyWaqa pisze:crashdata napewno zostala skasowana bo kontrolka airbag gasnie
skoro poduchy są takie same to nie sądzę aby zmieniali oporność dla samych napinaczyguziolek pisze:Były różnice w ich opornościach w zależności od rocznika
nie opisuj takich porad jak mierzyć miernikiem zapalniki poduszek bo przez taką poradę może ktoś stracić życiewesol pisze:mozna nawwet walnac kiere od np opla z poducha i bedzie smigac. Poduchy maja miec tylko opornosc okolo 3 ohmów. W realu maja mierzac dobrym miernikiem jakies 2.7-2.8 ohma. Generalnie opor ma byc od 2.5 do 3 ohmów. Nalezy przy tym uwzglednic iż miernik na samych zwartych zesoba kablach pokaze troszke. Czyli taki mierniczek za 15 zl pokaze nawet 0.5 ohma a taki lepszy lub na lepszych kablach pokaze 0.2 ohma. Nalezy wiec od odczytu miernika odjąć te 0.2=0.3 ohma czyli zamiast 2.7 bedzie na wyswietlaczu okolo3 ohmy.
mamy do czynienia z materiałem wybuchowym który może nas pozbawić życiassarna1 pisze:.. poniewaz?
nic z tych rzeczy. nic nie bedzie kombinowane przy poduszce. odlacze aku podepne kostki i ewentualnie vagnorek111 pisze: nie opisuj takich porad jak mierzyć miernikiem zapalniki poduszek bo przez taką poradę może ktoś stracić życie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości