Strona 1 z 2

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 00:12
autor: tomekb3
witam
MK3 jest 16-to letni, z silnikiem 1.9 diesel (nie ma turbo) i przejechane okolo 140000mil.
problem z samochodem zaczął się dzisiaj rano. Na dworze -11*C a ja kręcę rozrusznikiem aż w końcu padł akumulator. Baterie naładowałem, włożyłem, ogrzałem suszarką filtr paliwa, kręcę rozrusznikiem, krótkie 'wrummm' i samochód gaśnie. Pamiętam że miałem mało paliwa więc pobiegłem na stacje, zalałem samochód, kręcę rozrusznikiem 'wrummm' samochód gaśnie. pokręciłem jeszcze kilka razy, ale nic już nie poruszyło silnika.
Zauważyłem że teraz kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki, samochód nie wydaje trzech krótkich sygnałów dźwiękowych (tak jakby immobilajzer się nie uzbrajał),
Czy wyciągnięcie akumulatora mogło spowodować jakąś blokadę immobilajzera?

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 10:01
autor: stonefree
tomekb3 pisze:Czy wyciągnięcie akumulatora mogło spowodować jakąś blokadę immobilajzera?
Nie powinno. Możesz zrobic zdjęcie pompy wtryskowej?

Re: nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 10:20
autor: tomekb3
stonefree pisze: Nie powinno. Możesz zrobic zdjęcie pompy wtryskowej?
nie zrozum mnie źle, ale mechanikiem nie jestem. powiedz mi gdzie moge znaleźć pompe?, czy to jest to miejsce od którego rozchdza sie 4 rurki do miesc w ktorych znajduja sie swiece?

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 11:36
autor: norek111
tomekb3 pisze: nie zrozum mnie źle, ale mechanikiem nie jestem. powiedz mi gdzie moge znaleźć pompe?, czy to jest to miejsce od którego rozchdza sie 4 rurki do miesc w ktorych znajduja sie swiece
tak

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 13:57
autor: tomekb3
pompa paliwowa
Obrazek

Obrazek

Obrazek

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 14:25
autor: stonefree
norek111, Czyżby cudowny wynalazek VW - pompa z immo?
tomekb3, Czyli nie masz żadnych dodatkowych zabezpieczeń, typu pastylka przy kluczach, jakies dodatkowe diody led na desce?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344915" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy próbowałes odpalać auto drugim kluczykiem?
Jeszcze jedno: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#10406978" onclick="window.open(this.href);return false;
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
Może masz dostęp do diagnostyki komputerowej? Ta pompa powinna już być diagnozowalna, może jakis błąd jest?

Re: nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 15:15
autor: tomekb3
stonefree pisze:norek111,
tomekb3, Czyli nie masz żadnych dodatkowych zabezpieczeń, typu pastylka przy kluczach, jakies dodatkowe diody led na desce?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344915" onclick="window.open(this.href);return false;
nie nie mam dodatkowych diod i wisiorków przy kluczyku, z tym ze zawsze kiedy wyciagalem kulczyk ze stacyjki samochod wydawal dwie serie glosnych sygnalow- brzmialo jak uzbrajanie sie immo

stonefree pisze:norek111,
Czy próbowałes odpalać auto drugim kluczykiem?
przy zakupie dostalem tylko jeden kluczyk

stonefree pisze:norek111
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
musze sprawdzic i na pewno dam znac

stonefree pisze:norek111
Może masz dostęp do diagnostyki komputerowej? Ta pompa powinna już być diagnozowalna, może jakis błąd jest?
nie jestem pewien czy uda mi się kogoś załatwić żeby podjechał, ale postaram się o taką diagnostykę

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 15:53
autor: norek111
stonefree pisze:norek111, Czyżby cudowny wynalazek VW - pompa z immo?
na 99% immobiliser blokuje

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 15:55
autor: stonefree
norek111, W/g posiadanych przeze mnie danych w 96 silniki 1Y miały pompy ze sterownikiem.

Re: nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 15:57
autor: norek111
stonefree pisze:norek111, W/g posiadanych przeze mnie danych w 96 silniki 1Y miały pompy ze sterownikiem.
tak 1996r posiadał immobiliser na 99%
do sprawdzenia kostki puszki immo i przewody elektryczne na pompie

Re: nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 16:33
autor: tomekb3
norek111 pisze: tak 1996r posiadał immobiliser na 99%
do sprawdzenia kostki puszki immo i przewody elektryczne na pompie
tez mi się wydaje ze mam immo, bo niby skąd miałbym sygnał dźwiękowy po wyciągnięciu kluczyka, tym bardziej ze teraz po ponownym włożeniu akumulatora sygnału dźwiękowego brak.
Gdzie mógłbym znaleźć immo w moim samochodzie? i w jaki sposób mam sprawdzić kostki na pompie tzn czego mam szukać i jak diagnozować?

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 17:10
autor: LoLs
jak ori immo to za zegarami a jak dokładane to gdzieś pod deska szukaj po dźwięku jak wyjmiesz kluczyk *#cenzura#* i znajdziesz

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 17:19
autor: norek111
tomekb3 pisze:tez mi się wydaje ze mam immo, bo niby skąd miałbym sygnał dźwiękowy po wyciągnięciu kluczyka,
ten sygnał to nie jestem pewien czy fabryczny

nie pali- immobilajzer

: ndz lut 12, 2012 19:51
autor: tomekb3
stonefree pisze:norek111[/b
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?

tak mam tu sa zdjecia
Obrazek

Obrazek

LoLs pisze:jak ori immo to za zegarami a jak dokładane to gdzieś pod deska szukaj po dźwięku jak wyjmiesz kluczyk *** i znajdziesz

jak pisałem już wcześniej, tego dźwięku po wymianie akumulatora nie ma.
stad było moje pytanie czy wyjecie akumulatora może spowodować reset immobilisera?