Strona 1 z 1

Obrotomierz

: czw lut 02, 2012 23:19
autor: drunkmaster
Cześć wszystkim, przeszukałem sporo tematów dotyczących obrotka ale tego co mnie stricte interesuje nie ma.
Mam stare zegary i sam obrotek włożony w bude ze starym licznikiem kilometrów. Z obrotka wystaje wtyk na 4 piny:
Obrazek

Czy da się go podpiąć? I nie chodzi mi o odpowiedź typu 'jak masz dwie kostki czy jedną to podpinasz pod standardowe złacza, tylko schemat tych pinów, po co to jest i gdzie się podłacza bądź za co odpowiada każdy z tych pinów :)
Z góry dzięki za odpowiedzi :pub:

Obrotomierz

: czw lut 02, 2012 23:32
autor: Sokol9185
znalazłem coś takiego na google http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204433" onclick="window.open(this.href);return false; nie wiem jak zdejmiesz obudowę to zobaczysz ten układ a jeszcze duże pytanie czy masz diesla czy benzynę autko i od czego masz obrotomierz czy od dieselka czy od benzyny bo nie wiadomo co ty tam dokładnie poszukujesz a może chciałbyś cały licznik z wyjściami tylko że właśnie w nim mam uszkodzony obrotomierz to znaczy wyje strasznie nie wiem daj więcej szczegółów

Obrotomierz

: czw lut 02, 2012 23:53
autor: drunkmaster
Sokol9185 genialnie :D teraz widzę gdzie się to podpina, silnik benzyna i obrotek też więc kombinowałem coś z cewką ale teraz mam wzór na fotkach i może zrobię instalacje bezpośrednio z taśmy drukowanej na zegarach :pub:

Obrotomierz

: pt lut 03, 2012 01:08
autor: drunkmaster
hm choć teraz doczytałem że to jest schemat z diesla czyli pewnie podpięty do alternatora, jak ktoś ma schemat do benzyny to może uzupełni czy to co chcę zrobić będzie działać, myslę o połączeniu styków z druku nr. 1,2,3 z pinami w obrotku tak jak na fotkach:
Obrazek Obrazek

Obrotomierz

: pt lut 03, 2012 22:18
autor: marcinek84
Jak zdejmiesz tą białą obudowę powinny być podpisane piny.
W zegarach z MFA jest tak: od lewej piny
1. KL1 niskie nap. cewki
2. KL15 + ze stacyjki
3. do MFA
4. masa