GolfIV TDI ajm problem z climatronikiem
: wt sty 10, 2012 19:34
Witam Wszystkich!
Na początku chciałbym przeprosić jeśli umieszczczam mój temat w złym miejscu ale pisze tu pierwszy raz...
a oto mój problem:
auto golfIV 1.9 TDI ajm 2000 rok
mam problem z climatronikiem, a mianowice chodzi oto, ze jak nie nastawie temperatury to i tak bardzo grzeje. nie ma praktycznie roznicy czy jest nastawione na 18 stopni czy na dwadziescia pare, jedynie jak nastawię na LO to leci chlodne powietrze... zrobilem diagnoze na climatroniku i wyskoczyl mi blad 4F7 czyl sliniczek regulacji nastawy temperatury czy jakos tak sie to nazywa. skasowalem ten blad za pomocą przycisku "econ" jak wyczytalem gdzies wczesniej na forum i pokazalo sie 444 czyli ze nie ma juz bledow ale nic to nie dalo a blad co jakis czas wyskakuje znowu i mozna sobie go kasowac tak caly czas i nic...
moje pytania to:
-czy mozna naprawic tą usterke za pomocą vag-a poprzez zaprogramowanie climatronika czy cos w tym stylu??
-jeśli nie mozna naprawic tego za pomoca komputera, to czy można dostac sie do tego silniczka poprzez wyjecie schowka od strony pasazera?? bo wyczytalem gdzies na forum ze w passacie B5 jest wlasnie taka możliwosc i bardzo mnie interesuje czy tez jest taka lub podobna w golfie IV tak zeby nie trzeba bylo zdejmowac calego kokpitu...
bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje
Na początku chciałbym przeprosić jeśli umieszczczam mój temat w złym miejscu ale pisze tu pierwszy raz...
a oto mój problem:
auto golfIV 1.9 TDI ajm 2000 rok
mam problem z climatronikiem, a mianowice chodzi oto, ze jak nie nastawie temperatury to i tak bardzo grzeje. nie ma praktycznie roznicy czy jest nastawione na 18 stopni czy na dwadziescia pare, jedynie jak nastawię na LO to leci chlodne powietrze... zrobilem diagnoze na climatroniku i wyskoczyl mi blad 4F7 czyl sliniczek regulacji nastawy temperatury czy jakos tak sie to nazywa. skasowalem ten blad za pomocą przycisku "econ" jak wyczytalem gdzies wczesniej na forum i pokazalo sie 444 czyli ze nie ma juz bledow ale nic to nie dalo a blad co jakis czas wyskakuje znowu i mozna sobie go kasowac tak caly czas i nic...
moje pytania to:
-czy mozna naprawic tą usterke za pomocą vag-a poprzez zaprogramowanie climatronika czy cos w tym stylu??
-jeśli nie mozna naprawic tego za pomoca komputera, to czy można dostac sie do tego silniczka poprzez wyjecie schowka od strony pasazera?? bo wyczytalem gdzies na forum ze w passacie B5 jest wlasnie taka możliwosc i bardzo mnie interesuje czy tez jest taka lub podobna w golfie IV tak zeby nie trzeba bylo zdejmowac calego kokpitu...
bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje