Strona 1 z 1
centralka AMT
: sob gru 17, 2011 14:27
autor: stiw
Witam.Panowie mam taki problem co prawda nie z vw golfem, ale z peugeotem.Ale do rzeczy. W peugeocie partnerze mam zamontowaną centralkę alarmu firmy ATM- 1841,i wszystko ładnie działało,ale się skończyło. Przestał reagować na pilot.Pierwsze co zrobiłem to wymiana baterii. Po wymianie pilot uzbraja alarm ale nie zamyka drzwi.Gdzie lub jak sprawdzić czy podaje impulsy na zamek. Z kluczyka zamek działa poprawnie
centralka AMT
: sob gru 17, 2011 18:11
autor: maniek112
A słychać dźwięk siłowników w drzwiach ?? Z resztą w sumie to na pewno nie wina zamków bo obydwa by się raczej nie zepsuły naraz. Zapewne centralka... A żeby sprawdzić czy podaje impulsy to musisz się dogrzebać do centralki i szukać odpowiednich pinów tzn. tych idących do drzwi lub rozebrać drzwi ale nie wydaje mi się by to był problem siłowników, czy zamków. Może po prostu wypiela się wtyczka. Musisz się dokopać do centralki w każdym razie.
centralka AMT
: sob gru 17, 2011 18:21
autor: skaktus
Najpierw to najlepiej sprawdzić kable w drzwiach.
centralka AMT
: ndz gru 18, 2011 12:05
autor: stiw
Do centralki już się dogrzebałem ,piny wydają się w porządku,zamka w drzwiach nie słychać.Jak wciskam pilot to tylko uzbraja się alarm .W/g instrukcji ściągniętej z internetu widzę że brązowy i biały przewód jest odpowiedzialny za zamek, tylko jak to sprawdzić, czy tam po naciśnięciu pilota powinien pojawić się prąd czy odwrotnie, żeby mieć pewność że centralka jest w porządku.Jeszcze jedno żeby mieć pewność, czy jak pod jeden z tych przewodów poza centralką podłączę (+) lub (-)to drzwi powinny się zamknąć czy źle to kombinuję to bym już wiedział że na pewno jest uszkodzona centralka.
centralka AMT
: ndz gru 18, 2011 23:01
autor: maniek112
Po naciśnięciu przycisku otwierającego powinno się pojawić napięcie na pinach idących do drzwi. Zależy od budowy centralki ale raczej po na ciśnięciu powinien popłynąć prąd do siłowników, a jak podepniesz na krótko tzn (+) i (-) powinno zadziałać lecz nie ręczę bo może tam powinno być inne napięcie aczkolwiek raczej zadziała. Powiem Ci tak moim zdaniem to cos nie tak jest na lini centralka - pilot i to tutaj bym szukał przyczyn. Bo przeczesz zepsuło Ci się to wtedy jak padła bateria od pilota.
centralka AMT
: pn gru 19, 2011 13:22
autor: stiw
Dzisiaj podałem minus bezpośrednio na biały lub brązowy przewód bezpośrednio na wtyczkę z centralki (centralka odpięta), i zamek zamykał i otwierał tak że myślę że ta centralka jest uwalona.Piloty jednak działają bo alarm uzbraja. Kontrolka serwisowa raz mruga szybko , raz wolno, raz świeci ,raz alarm wyje, próbowałem wejść w tryb serwisowy też mi się nie udało, bo zaraz wyje alarm, a robię tak jak pisze w instrukcji. Chyba kupię centralkę tylko do centralnego zamka a z alarmu zrezygnuję.
centralka AMT
: pn gru 19, 2011 17:02
autor: maniek112
No tak chyba będzie najprościej.