Oryginalny alarm zżera prad
: pt gru 16, 2011 17:45
Witam
mam taki problem cos rozładowywało mi akumulator jak samochod postał z tydzien, bo na codzien to nic sie nie dzialo.
Zmierzyłem pobor pradu i wyszlo 0.07-0.15 A zalezy kiedy mierzylme ale zazwyczaj 0.12A to dosc sporo.
Zaczalem szukac przyczyny w oryginalnym alarmie bo nie dziala do konca poprawnie. Uzbraja sie wszystko ok ale jak otowrze drzwi lub maske tylko raz zatrabi. W innym samochodzie zaczyna caly czas trabiec. Posprawdzalem zimne luty w skrzynce od centralnego i był jeden ale nic to nie naprawilo.
Po odpieciu sterownika ori alarmu prad spadl na 0.013 A czyli 13 mA co juz jest super wynikiem. Odłaczone jest też radio, ale z pomiarów wynikło ze nie brało za duzo prądu.
spotkal sie ktoś z czymś takim ??
A druga sprawa to centralny i jego system zacigania rygli. Kiedyś dostała mi sie woda do pompki centralnego i przestala dzialac ale wyczyscilem poprawilem luty i działa w porzdku. Ale ostatnio sprawdzalem dzialanie tego ryglowania i jak pociagne rygiel od keirowcy nic sie nie dzieje a jak od pasazera to wlacza sie pompka i zasysa rygiel i wszystko by bylo ok ale nie wylacza sie pompa centralnego. I nie wiem czy szukac przyczyny w mikrostykach w drzwiach czy w pompce.
Prosze o jakies sugestie jak ktoś mial podobne problemy.
mam taki problem cos rozładowywało mi akumulator jak samochod postał z tydzien, bo na codzien to nic sie nie dzialo.
Zmierzyłem pobor pradu i wyszlo 0.07-0.15 A zalezy kiedy mierzylme ale zazwyczaj 0.12A to dosc sporo.
Zaczalem szukac przyczyny w oryginalnym alarmie bo nie dziala do konca poprawnie. Uzbraja sie wszystko ok ale jak otowrze drzwi lub maske tylko raz zatrabi. W innym samochodzie zaczyna caly czas trabiec. Posprawdzalem zimne luty w skrzynce od centralnego i był jeden ale nic to nie naprawilo.
Po odpieciu sterownika ori alarmu prad spadl na 0.013 A czyli 13 mA co juz jest super wynikiem. Odłaczone jest też radio, ale z pomiarów wynikło ze nie brało za duzo prądu.
spotkal sie ktoś z czymś takim ??
A druga sprawa to centralny i jego system zacigania rygli. Kiedyś dostała mi sie woda do pompki centralnego i przestala dzialac ale wyczyscilem poprawilem luty i działa w porzdku. Ale ostatnio sprawdzalem dzialanie tego ryglowania i jak pociagne rygiel od keirowcy nic sie nie dzieje a jak od pasazera to wlacza sie pompka i zasysa rygiel i wszystko by bylo ok ale nie wylacza sie pompa centralnego. I nie wiem czy szukac przyczyny w mikrostykach w drzwiach czy w pompce.
Prosze o jakies sugestie jak ktoś mial podobne problemy.