Zanikająca masa od przekaźnika pompy paliwa i wiele innych
: śr gru 07, 2011 17:58
Witam, znajomy ma problem ze swoim mk3 1.8 ABS i nie wiemy co z tym fantem zrobić a mianowicie:
Vag wyrzuca błędy:
523 Czujnik temp.powietrza zasysanego-G 42 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
Objawy: przy gwałtownym dodaniu gazu dusi tak jak by miał zaraz zgasnąć. Trzeba bardzo wolno naciskać pedał gazu wtedy da się jechać. Czasami jest problem z odpaleniem ma bardzo niskie obroty po dodaniu gazu obroty wracają do normy .
Objawy występują sporadycznie. Można jeździć 3 dni i nic się nie dzieje a czwartego dnia znowu objawy wracają.
Zmieniany był tylko czujnik temperatury. Po zmianie czujnika na nowy miałem problem ze skasowaniem błędu czujnika temperatury, było słychać charakterystyczne pyknięcie któregoś przekaźnika i dopiero błąd udało się usunąć. Wcześniej potrafił zgasnąć w czasie jazdy.
Po długich poszukiwaniach okazało się że zanikała masa od przekaźnika pompy paliwa którą podaje ECU. Gdzie szukać przyczyny ? Zimne luty w ECU .Może zaśniedziały styk na wtyczce ECU od masy ? Jak ściągnąć tą wtyczkę z ECU bo są tam metalowe bolce których blokują wyjście tej wtyczki ?
Pozdrawiam
Vag wyrzuca błędy:
523 Czujnik temp.powietrza zasysanego-G 42 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
Objawy: przy gwałtownym dodaniu gazu dusi tak jak by miał zaraz zgasnąć. Trzeba bardzo wolno naciskać pedał gazu wtedy da się jechać. Czasami jest problem z odpaleniem ma bardzo niskie obroty po dodaniu gazu obroty wracają do normy .
Objawy występują sporadycznie. Można jeździć 3 dni i nic się nie dzieje a czwartego dnia znowu objawy wracają.
Zmieniany był tylko czujnik temperatury. Po zmianie czujnika na nowy miałem problem ze skasowaniem błędu czujnika temperatury, było słychać charakterystyczne pyknięcie któregoś przekaźnika i dopiero błąd udało się usunąć. Wcześniej potrafił zgasnąć w czasie jazdy.
Po długich poszukiwaniach okazało się że zanikała masa od przekaźnika pompy paliwa którą podaje ECU. Gdzie szukać przyczyny ? Zimne luty w ECU .Może zaśniedziały styk na wtyczce ECU od masy ? Jak ściągnąć tą wtyczkę z ECU bo są tam metalowe bolce których blokują wyjście tej wtyczki ?
Pozdrawiam