Strona 1 z 1

abs+esp w mk3 z mk4

: śr lis 30, 2011 00:19
autor: Kanclerz
mam konkretne pytanie i myślę że znajda się osoby mające o tym konkretne wyobrażenie bądź doświadczenie
mianowicie chodzi mi czy ktoś juz w mk3 założył esp z mk4
esp chce dołożyć do autka z silnikiem TD AAZ....
proszę o konkretne odpowiedzi

abs+esp w mk3 z mk4

: śr lis 30, 2011 22:52
autor: stonefree
Kanclerz pisze:TD AAZ
Jak zamierzasz w tym silniku rozwiązać redukcję momentu obrotowego przy poślizgu kół? :bajer:

abs+esp w mk3 z mk4

: śr lis 30, 2011 23:02
autor: Paweł Marek
Jeśli zadowolisz się EDS-em to kup sterownik z pompą od mk3.

abs+esp w mk3 z mk4

: ndz gru 11, 2011 12:56
autor: Kanclerz
znalazłem u wjka google wszystkich odpowiedzia na moje pytania i juz wszystko wiem temat do usuniecia

abs+esp w mk3 z mk4

: ndz gru 11, 2011 15:38
autor: Qto
to może podziel się tym co znalazłeś i co zamierzasz dłubnąć w aucie

abs+esp w mk3 z mk4

: ndz gru 18, 2011 15:12
autor: Kanclerz
esp jest połączone z abs-em zczytuje z czujników kól wartosci i daje sygnał czy kołą są w poslizgu czy też nie,wiec mozna zaaplikować system z mk4 i bedzie wszystko grac

abs+esp w mk3 z mk4

: ndz gru 18, 2011 15:14
autor: michalqqr
Kanclerz pisze:i bedzie wszystko grac
stonefree pisze:Jak zamierzasz w tym silniku rozwiązać redukcję momentu obrotowego przy poślizgu kół? :bajer:
na pewno?

abs+esp w mk3 z mk4

: pn gru 26, 2011 23:20
autor: arwam
po za ASR'em który np w momencie ruszenia jeśli stracisz trakcję układ będzie chciał zaingerować i zmnieszyć moc , w tym momencie dowie się ( o ile tego wcześniej nie zrobi ) że nie ma jak wpłynąć na silnik żeby zmniejszyć moment obrotwy, i na tablicy się zaświeci piękna lampeczka sygnalizująca niesprawnosć układu ESP-ASR-ABS sądzę że wyłączą się wszystkie systemy. o czym lepiej żebyś nie dowiedział się w momencie awaryjnego hamowania.
sądzę że w Twoim jak i w moim wypadku najlepszą opcją będzie znalezienie modułu który będzie tylko realizował funkcję ABS i EDS.