Posiadam VW Golf3, 1,8 benzyna, 1992.
Problem polega na tym, ze po zapaleniu (jak do tej pory, zimne auto pali dobrze) po przejechaniu kilku kilometrów silnik gaśnie (regularnie) i jest trudność z odpaleniem. Muszę, wylaczyc wszystko i odczekac 3-4 minuty, wówczas uda się zapalić.
Co może być przyczyną?
Podaję okoliczności które dla kogoś kto się zna na rzeczy mogą naprowadzić na trop:
- zamek centralny i zdalne otwieranie drzwi sprawiało problem z elektryką, dlatego elektryk odłączył ten system
- zniknął klakson (była sugestia, ze jest problem z masą, blaszka pod kierownica działa, bo wysyła sygnał do stycznika, którego pracę słychać przy wł. zaplonie, bezpieczniki są ok, także sam klakson rzekomo jest sprawny)
- zdarzyło się kilka razy, że po całkowitym wyłączeniu zapłonu świeciło się jedno z tylnych świateł
- szyba elektrycznie otwierana od strony kierwocy otwiera się skokowo (po nacisnieciu otwiera się 10m i zatrzymuje, nalezy ponownie nacisnac przycisk... nie mozna sprawic, by raz naciskając, szyba dojechała do końca)
- Dodam, że problem z gaśnięciem pojawił sie po tym jak spawano mi progi w podwoziu... Pozostałe usterki wypisane wyżej miały miejsce wcześniej...
będę wdzięczny za wskazówkę kogoś kto zna się na rzeczy. Serdeczne dzięki
Arek
Silnik gaśnie po kilku kilometrach i nie można go odpalić
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik gaśnie po kilku kilometrach i nie można go odpalić
Może być tak że spawacz nie odłączył masy przy spawaniu lub po chwili wystarczy jeden spaw i komp lub jakis sterownik albo przekażnik ulegnie uszkodzeniu.Z szybami w golfach prawie każdy walczy ja też nie mogę dojść jakieś cuda porazka volkswagena.
Silnik gaśnie po kilku kilometrach i nie można go odpalić
Dzieki za sugestie... pytałem takze o to spawacza... zapewniał mnie, że zdjął klemę (-) z akumulatora...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości