Qto pisze:no nie wierzę...nie możesz go mieć nie mając halogenów. Przeczytaj dokładnie temat który dałem (cały)
Teraz dla mnie to jest już oczywiste, ale musiałem do tego dojść sam, metoda prób i błędów. Co innego tłumacząc, a co innego samemu to robić.
Ale najważniejsze, że się udało. Porada była oczywista i jasna, jak się wszystko już zrobi. Ale zrobione i jest gites
Pierwsza trudność do wydostanie tych dwóch kabli. Nie było łatwo. Były sprytnie schowane w tym miejscu aż pod plastikiem przykrywającym wszystkie kable, że więcej się naklnąłem niż tej roboty to było warte
Potem jak już podłączyłem wszystko i przyszło do montażu halogenów w kratkę to okazało się, że lewy halogen (str. kierowcy) nie chce wejść. Blokowało go mocowanie czujnika temp. Musiałem wyciąć kawałek tego plastiku i dopiero weszło. A mocowanie dla czujnika znajduje się już w kratce, więc nie musiałem dużo kombinować.
Poza tym jak na razie wszystko gra.
Aha, i nie podpinałem się pod bezpiecznik 36, tylko osobno puściłem plus z tych kabli przykręconych pod tablicą przekaźników poprzez osobny bezpiecznik (15A - może być?), a masę wkręciłem obok - było miejsce gdzie pewnie moduł komfortu ma połączenie...
Edit:
Poradziłem sobie. Podjechałem na SKP i wyszło, że za nisko świecą, więc facet powiedział mi w jaki sposób i wg czego ustawić:
Ustawić się mniej więcej metr od ściany. Narysować starą linię światła jak świecą przed ustawieniem, a następnie powyżej tej lini (w moim przypadku było to około 2 cm w górę) narysować tą prawidlową. I wg tego ustawiać. Na przyrządzie u gościa widać gdzie jest linia światła, a gdzie pada światło i tym trzeba się sugerować. Ustawiłem, podjechałem raz jeszcze dla pewności czy wszystko gra i było ok.
Jeszcze tylko pytanie takie o ustawienie tych halogenów w kratkach: jak one prawidłowo powinny świecić? jest jakiś szablon, co wg którego je się ustawia - na przykład wysokość ich świecenia w danej odległości? Może i na stacji diagnostycznej by mi sprawdzili, ale ciężko jest je ustawić - trzeba by wejść pod spód i kręcić, a to czasu zajmuje...
linią ciągłą miałem swój wzór odniesienia wg starego ustawienia, a linią przerywaną zaznaczyłem wspomniane wcześniej te 2 cm wyżej. Zmierzyłem uzyskaną prawidłową wysokość i wynosi ona 30 cm. Tak więc 1 metr od auta i wysokość świecenia światła ma byc 30 cm.