Problem z uciekającym prądem
: sob paź 29, 2011 21:48
Witam
Strasznie dużo ucieka mi prądu w aucie.
Przy sprawdzaniu bezpieczników okazało się że problem co się kryje pod bezpiecznikiem nr 14 czyli centralny zamek /el. szyby/ oświetlenie
Na wstępie dodam że wewn. auta w podsufitce z przodu oraz tyłu mam założone żarówki rurkowe (diodowe)
Pociągnięte mam jeszcze dodatkowe oświetlenie na nogi kierowcy i pasażera przód. oraz dodatkowe oświetlenie bagażnika( fabryczna żarówka świecy tyle co 3 świetliki)
Zrobiłem sobie mały test:
na wyjętym bezpieczniku 14
pobór natężenia 0,01 A
przy włączonym bezpieczniku:
auto zamknięte 0,24A
auto zamkniete doryglowane 0,30A
auto otwarte ( zarówki w podsufitce przód/tył, kopertówki włączone) 0,55A
auto otwarte zarówki w czasie czuwania 0,35A
drzwi kierowcy otwarte ( z wł. żarówkami) 088A
gdy zarówki przygasły 0,83A
Otwarte:
lewy tył 0,58A
klapa bagażnika 0,91A ( zapewne przez dodatkową listwę oświetleniową tak dużo)
prawy tył 0,58A
drzwi pasażera 0,88A
Powyciągałem zamki, posprawdzałem mikrostyki, popoprawiałem luty we wszystkich zamkach( został tylko pasażera). Obstawiam że to jakiś zamek ale wg miernika wszystko OK.
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jaki opór powinny mieć mikrowłaczniki w zamku oraz mikrostyk? Może to moduł komfortu pada?
Strasznie dużo ucieka mi prądu w aucie.
Przy sprawdzaniu bezpieczników okazało się że problem co się kryje pod bezpiecznikiem nr 14 czyli centralny zamek /el. szyby/ oświetlenie
Na wstępie dodam że wewn. auta w podsufitce z przodu oraz tyłu mam założone żarówki rurkowe (diodowe)
Pociągnięte mam jeszcze dodatkowe oświetlenie na nogi kierowcy i pasażera przód. oraz dodatkowe oświetlenie bagażnika( fabryczna żarówka świecy tyle co 3 świetliki)
Zrobiłem sobie mały test:
na wyjętym bezpieczniku 14
pobór natężenia 0,01 A
przy włączonym bezpieczniku:
auto zamknięte 0,24A
auto zamkniete doryglowane 0,30A
auto otwarte ( zarówki w podsufitce przód/tył, kopertówki włączone) 0,55A
auto otwarte zarówki w czasie czuwania 0,35A
drzwi kierowcy otwarte ( z wł. żarówkami) 088A
gdy zarówki przygasły 0,83A
Otwarte:
lewy tył 0,58A
klapa bagażnika 0,91A ( zapewne przez dodatkową listwę oświetleniową tak dużo)
prawy tył 0,58A
drzwi pasażera 0,88A
Powyciągałem zamki, posprawdzałem mikrostyki, popoprawiałem luty we wszystkich zamkach( został tylko pasażera). Obstawiam że to jakiś zamek ale wg miernika wszystko OK.
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jaki opór powinny mieć mikrowłaczniki w zamku oraz mikrostyk? Może to moduł komfortu pada?