Witam jestem nowy na forum. od wrzesnia jestem posiadaczem golfa mk3 1,6 aft z lpg.
Tradycyjnie każdy nowy zakup ma swoje wady:
Pierwsze moje pytanie ?! to cóż to za dziwna kostka , od której porozłączane są inne przewody ? (zamieszczam foto)
Drugą rzeczą o którą pragnę zapytać .. to :
falowanie obrotów na benzynie trzymają się mniej wiecej na poziomie 1200 rpm , zaznaczam ze na gazie trzyma równo na 900..
Trzeci fiask to:
raz świeci raz nie oświetlenie pokręteł od ogrzewania.
Czwarta usterka to: zatrzaskiwanie się drzwi , problem z centralnym, (otwierają się szyby podczas przekluczenia drzwi od strony kierowcy) a potem nie idzie ich zamknąć od środka..
mam na to pewnien sposób, lecz nie ukrywam że to uciążliwe,
największym utrapieniem jest zapadający się "cycek" od zamka drzwi. kiedy wychodze z auta muszę go podnosić..
Mam nadzieję że coś pomożecie w mojej sprawie. pozdrawiam ZdoneCK1
Cóż to z kostka? Mix problemów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Cóż to z kostka? Mix problemów
daj dobrą fotkę calej komory silnika. Albo chociaz napisz typ instalacji LPG. Sporo tych problemów, a najgorzej jest jak jakieś dziwne nieukończone albo popsute przeróbki są w aucie, mawet nie wiem czy ten sterownik koło zbiorniczka to komputerek LPG czy dokładany alarm. Pilota masz do autka, działa?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Cóż to z kostka? Mix problemów
Kostka: Raczej to nie jest orginalna kostka VW. Moze to do podlaczenia gazu?
Obroty: Moze silniczek krokowy?
Podswietlenie: Musialbys rozebrac i zobaczyc w jakim stanie jest zarowka...u mnie nie kontaktowala a bojawy byly takie ze gdy bylo ustawione na zimno to bylo ok a gdy przekrecalem na cieplo zarowka gasla.
Szyby: Otwieranie i zamykanie szyb z kluczyka to normalne (po dluzszym przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamknij/otworz). Po takim zabiegu mozesz je zamknac/otworzyc ze srodka dopiero po przekreceniu kluczyka w stacyjce.
Obroty: Moze silniczek krokowy?
Podswietlenie: Musialbys rozebrac i zobaczyc w jakim stanie jest zarowka...u mnie nie kontaktowala a bojawy byly takie ze gdy bylo ustawione na zimno to bylo ok a gdy przekrecalem na cieplo zarowka gasla.
Szyby: Otwieranie i zamykanie szyb z kluczyka to normalne (po dluzszym przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamknij/otworz). Po takim zabiegu mozesz je zamknac/otworzyc ze srodka dopiero po przekreceniu kluczyka w stacyjce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości