Digifant II - stara instalacja - problem

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » śr paź 26, 2011 16:16

Witam. Dzisiaj zabrałem się za wsadzenie instalacji Digifant do mojego nowego MK2. Silnik PB. Problem polega na tym że ktos przede mna juz nie mógł sobie poradzić i pozbawił auto całej instalki. Żeby było prościej nie zależny mi na MFA itp. Podłączyłem wycieraczki i chodzą ok. Teraz pora na instalacje silnika.

Problem polega na tym że nie wiem gdzie idzie ten kabel (oznaczony czerwoną strzałką) ?

Obrazek

po zapłonie idzie na 86 przekaźnika, z 85 na 3 pin ECU. Teraz wtryskiwacze i pompa paliwa (a) wchodza na 87 a 30 ???


Obrazek



czy mógłby ktoś sprawdzić czy dobrze jest podłączone wg tego schematu, z góry bardzo dziękuje

Obrazek
Obrazek



yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » czw paź 27, 2011 10:16

Co Panowie nikt nic nie podpowie ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: Paweł Marek » czw paź 27, 2011 19:35

yogi_dw, próbowałem ale chciałbym żebyś dał lepszy opis co chcesz zrobić, kabel na pierwszym rysunku to jakaś zwyczajna zworka z tyłu skrzynki numerki masz przecież podane a taki opis skrzynki z numerkami znajdziesz na forum
A te schemaciki z przekaźnikami - nie wiem o co biega, chodzi ci o potwierdzenia czy dobrze roszyfrowałeś styki przekaźnika? Raczej dobrze, a w skrócie kable do styków 85 i 86 (cewka przekaźnika) jak i do 30 i 87 - styki robocze - właściwie można zamieniać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: jeryk10 » czw paź 27, 2011 19:44

Podany rysunek wyżej to jest zwora czerwonego kabla który jest przy czerwonym kablu który zasila cala skrzynkę bezpiecznikowa co do skrzynki bezpiecznikowej to masz schemat na nowa skrzynkę po roku 89 a ty potrzebujesz na stary typ tak Co do przekaźników to Paweł Marek Ci już wytłumaczył


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » czw paź 27, 2011 22:40

Koledzy podłączyłem tak jak rozrysowałem wyzej i jest ok. Problem jest z pompa paliwa. Tam wcześniej był silnik 1.3 na gaźniku i nie ma pompy. Dołożyłem sprawna pompę z RP ale nie chce pracować.

A podłączyłem to tak:

85- zasilanie po stacyjce
86- do 3 pina ecu
87-+12 stałe
30-pompa paliwa i wtryski

Przełączam stacyjkę a przekaźnik zaczyna brzęczeć bardzo. Nie uruchamia pompy paliwa. Jeśli chodzi o ecu to jest sprawne bo u kolegi auto odpala. Iskra u mnie jest (przy kręceniu aparatem powinna pompa zacząć pracować a tego nie ma :( )

A przekaźnik ok bo u kolegi także śmiga aż miło

Może koledzy wiecie gdzie problem może tkwić ?



yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » pt paź 28, 2011 11:41

Zachwouje sie to tak jak by ecu nie sterował z 3 pinu masa przekaźnika



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: jeryk10 » pt paź 28, 2011 13:20

Masz wszystkie masy sterownika podłączone sprawdź dokładnie pompa od RP jest za słaba pompuje 1,2 Bar a Ty potrzebujesz 3 barowa


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » pt paź 28, 2011 13:52

Kolego pompa od RP idzie w zbiornik a za nią podłącze z mercedesa 3 barową.


mam podłączone 2 masy które idą z pinu 13 i 19. Do tego moduł zmasowany i odbudowa ECU. Cos jeszcze ?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: jeryk10 » pt paź 28, 2011 19:37

jeżeli masz masy ok to sprawdź zasilania czy są dobre


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » sob paź 29, 2011 00:55

A które piny konkretnie ? 14 ?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: jeryk10 » sob paź 29, 2011 08:46

Podaj na przekaźnik pompy wlana masę z akumulatora i zobacz czy będzie tez buczeć ogólnie ten przekaźnik masz w skrzynce bezpiecznikowej czy luzem iskrę masz


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » sob paź 29, 2011 11:55

Nie mam go w skrzynce tylko luzem podłączałem. Jak dam masę z aku to jest ok - nic nie brzęczy ale paliwo leje się "drzwiami i oknami" . Iskra jest :)



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: jeryk10 » sob paź 29, 2011 18:35

to jest diagnoza wystawiona masz coś źle podłączone ze sterownik podaje słabą masę Wstaw od kolegi sterownik i zobacz jak będzie


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

yogi_zg
...
...
Posty: 245
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:01
Lokalizacja: Zielona Góra

Digifant II - stara instalacja - problem

Post autor: yogi_zg » pt lis 04, 2011 12:04

podłączyłem masę dobrze i zadziałał. dziękuje za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości