Oryginalny centralny zamek, brak reakcji drzwi pasażera
: śr paź 12, 2011 22:44
Witam!
Posiadam Golfa III 1.8 KAT 3-drzwiowy, mam go od dość niedawna, odkrywam jeszcze niektóre elementy także przejdę do sedna. Przy kupnie samochodu poprzedni właściciel powiedział mi, że auto nie posiada centralki. Zgadzało się to ponieważ drzwi kierowcy oraz klapę musiałem zamykać kluczykiem osobno, drzwi pasażera nie reagowały na kluczyk jedynie zamknąć/otworzyć mogłem je od środka. Grzebiąc się przypadkiem w bagażniku odkryłem nie podłączona kostkę z przewodami którą wystarczyło wpiąć do wejścia obok do jakiejś puszki pod izolacją na takim pasku śmiesznym, od szwagra dowiedziałem się, że jest to instalacja zamka centralnego. Zdecydowałem się wpiąć wtyczkę okazało się, że po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy zamykają mi się drzwi kierowcy, klapa bagażnika oraz wlew paliwa i słychać jak pompka pompuję coś tam w bagażniku. Jako, że posiadam komplet nieoryginalnej instalacji zamka centralnego (dwa siłowniki elektryczne, moduł oraz pilot, całość carprotect) postanowiłem dołożyć to dzisiaj samemu. Po rozbiórce drzwi kierowcy okazało się, że posiadam w drzwiach oryginalną instalację tzn ten siłownik pneumatyczny (drzwi pasażera nie sprawdzałem). Interesuję mnie kilka spraw, mianowicie czy do obu drzwi jest tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy? dlaczego drzwi pasażer mogą nie reagować na przekręcanie kluczykiem jedynie na sygnały z wewnątrz tzn ten pypcik do zamykania drzwi od środka? czy opłaca się grzebać w oryginalnej instalacji czy po demontażu lepiej dołożyć tego carprotecta? i chyba ostatnie pytanie na dziś czy do oryginalnej instalacji da się podłączyć ten moduł oraz pilot od carprotecta (szukałem wtyczek i nic nie znalazłem)? Mogłem coś pominąć, coś pomieszać, o czymś zapomnieć, jeżeli są jakieś niejasności piszcie postaram się odpowiedzieć. Czekam na jakakolwiek konstruktywną pomoc...
Posiadam Golfa III 1.8 KAT 3-drzwiowy, mam go od dość niedawna, odkrywam jeszcze niektóre elementy także przejdę do sedna. Przy kupnie samochodu poprzedni właściciel powiedział mi, że auto nie posiada centralki. Zgadzało się to ponieważ drzwi kierowcy oraz klapę musiałem zamykać kluczykiem osobno, drzwi pasażera nie reagowały na kluczyk jedynie zamknąć/otworzyć mogłem je od środka. Grzebiąc się przypadkiem w bagażniku odkryłem nie podłączona kostkę z przewodami którą wystarczyło wpiąć do wejścia obok do jakiejś puszki pod izolacją na takim pasku śmiesznym, od szwagra dowiedziałem się, że jest to instalacja zamka centralnego. Zdecydowałem się wpiąć wtyczkę okazało się, że po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy zamykają mi się drzwi kierowcy, klapa bagażnika oraz wlew paliwa i słychać jak pompka pompuję coś tam w bagażniku. Jako, że posiadam komplet nieoryginalnej instalacji zamka centralnego (dwa siłowniki elektryczne, moduł oraz pilot, całość carprotect) postanowiłem dołożyć to dzisiaj samemu. Po rozbiórce drzwi kierowcy okazało się, że posiadam w drzwiach oryginalną instalację tzn ten siłownik pneumatyczny (drzwi pasażera nie sprawdzałem). Interesuję mnie kilka spraw, mianowicie czy do obu drzwi jest tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy? dlaczego drzwi pasażer mogą nie reagować na przekręcanie kluczykiem jedynie na sygnały z wewnątrz tzn ten pypcik do zamykania drzwi od środka? czy opłaca się grzebać w oryginalnej instalacji czy po demontażu lepiej dołożyć tego carprotecta? i chyba ostatnie pytanie na dziś czy do oryginalnej instalacji da się podłączyć ten moduł oraz pilot od carprotecta (szukałem wtyczek i nic nie znalazłem)? Mogłem coś pominąć, coś pomieszać, o czymś zapomnieć, jeżeli są jakieś niejasności piszcie postaram się odpowiedzieć. Czekam na jakakolwiek konstruktywną pomoc...
