Strona 1 z 1

Wysunięcie trzpienia silniczka regulacji lamp

: wt paź 11, 2011 13:21
autor: wojteo CK
Witam!

Mam pewien problem, mianowicie mam dwa silniczki regulacji lamp do mk3, Na pierwszy rzut oka są to dwa różne silniczki. Jeden ma plastikowy trzpień a drugi metalowy. Problem jest tego typu że po podłączeniu na krótko i ustawieniu potencjometru w maksymalnym dolnym położeniu( wskazuje to pozioma kreska na potencjometrze) trzpień plastikowy w pierwszym silniczku jest wysunięty mniej niż ten trzpień metalowy w drugim silniczku.

Nie wiem czy tak ma być. Uważam, że nie, bo trzpienie powinny wysunąć się o tyle samo. Dodam że trzpień metalowy można wkręcić śrubokrętem bo jest taka możliwość regulacji. Jeśli jednak się mylę to który silniczek do której lampy dać?

Dodam że silniczki wziąłem z lamp H4. W nich może było coś kombinowane.


Pozdrawiam!

Wysunięcie trzpienia silniczka regulacji lamp

: wt paź 11, 2011 16:48
autor: skaktus
Mozliwe że silnik jest z jakiejś skody lub innego auta i podpasował. Koszt takiego silnika na szrocie to kilka-kilkanaście zł. Kup po prostu taki sam z plastikowym trzpieniem i po kłopocie.

Trzpienie mają się wysuwać tak samo. Nie widzę logiki w tym że jedna lampa siedzi wyżej niż druga.

Wysunięcie trzpienia silniczka regulacji lamp

: wt paź 11, 2011 18:43
autor: wojteo CK
Nie będę szukał innego silniczka skoro już mam ten z metalowym trzpieniem :) Trzpień metalowy udało się wkręcić na taką samą odległość co trzpień plastikowy :bajer:

Chciałem się tylko upewnić czy w obu silniczkach trzpienia mają być tak samo wysunięte :)

Dzięki za zainteresowanie :pub:

Wysunięcie trzpienia silniczka regulacji lamp

: wt paź 11, 2011 19:11
autor: Paweł Marek
oryginał z mk3 ma plastykowy, ale skoro ustawiłes to ok tylko sprawdź czy skok trzepienia jest taki sam i lampy działają symetrycznie.