G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy
: sob paź 08, 2011 12:15
Witam, od wczoraj walczę z wysokimi obrotami biegu jałowego. Stało sie to po przegonieniu auta z dość dużą szybkością. Dojechałem do świateł a tu 1800. Podmieniłem krokowy, ecu i nic. Sprawdziłem szczelność na dolocie i nadal to samo. Zaważyłem że jak odepnę czujnik niebieski to obroty sa prawie ok. Podmieniłem także ten czujnik i na innym to samo. Macie jakieś pomysły, sugestie ?
Dodam że po odpięciu czujnika i zostawieniu podłączonego korkowca jest prawie ok, ale jak odepnę krokowca i zegnę rurę od niego to obroty trzyma bardzo ładnie. Napięcie na krokowcu cały czas 13,4V. Może jednak winne ECU ?
Dodam że po odpięciu czujnika i zostawieniu podłączonego korkowca jest prawie ok, ale jak odepnę krokowca i zegnę rurę od niego to obroty trzyma bardzo ładnie. Napięcie na krokowcu cały czas 13,4V. Może jednak winne ECU ?