Strona 1 z 1

G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy

: sob paź 08, 2011 12:15
autor: yogi_zg
Witam, od wczoraj walczę z wysokimi obrotami biegu jałowego. Stało sie to po przegonieniu auta z dość dużą szybkością. Dojechałem do świateł a tu 1800. Podmieniłem krokowy, ecu i nic. Sprawdziłem szczelność na dolocie i nadal to samo. Zaważyłem że jak odepnę czujnik niebieski to obroty sa prawie ok. Podmieniłem także ten czujnik i na innym to samo. Macie jakieś pomysły, sugestie ?

Dodam że po odpięciu czujnika i zostawieniu podłączonego korkowca jest prawie ok, ale jak odepnę krokowca i zegnę rurę od niego to obroty trzyma bardzo ładnie. Napięcie na krokowcu cały czas 13,4V. Może jednak winne ECU ?

G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy

: sob paź 08, 2011 13:50
autor: yogi_zg
Przed chwila pozbyłem sie krokowca wsadzając register od LPG i zakręcając go. Obroty trzyma w granicach 1000. :crazy:

G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy

: sob paź 08, 2011 13:55
autor: Paweł Marek
to i tak za dużo i wina nie jest w regulatorze, gdzieś leci lewe powietrze prawdopodobnie szukaj nieszczelności w dolocie, weżach od odmy i samego regulatora, w serwie itd - czyli wszędzie tam gdzie powietrze może dostawać się do silnika pomiędzy przepływomierzem a wtryskiem, ewntualnie przepustnica, linka gazu do obejrzenia się może niema luzu

G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy

: sob paź 08, 2011 14:02
autor: yogi_zg
Kolego cały dolot rozebrałem i auto odpaliłem. Nic nie pomogło. Zaraz zmienię przepustnice