el. szyby z anglika
: wt paź 04, 2011 20:29
witam,
z gory przepraszam gdyz wiem ze jest sporo tematow o el. szybach jednak nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na pytanie :
jak wyglada montaz el. szyb z anglika?
1 el. szyby - mam u siebie tylko centralny zamek (pneumatyk) i nic wiecej (nawet instalacji glosnikow brak). Zakupiłem ori el. szyby z ANGLIKA tj. wiazka spod deski razem z wiazka centralnego i glosnikow, wiazki z drzwi, silowniki, przelaczniki czyli wszystko.
podczas podpinania do skrzynki z bezpiecznikami porownalem moja wiazke spod deski do wiazki zakupionej i doszedlem do wniosku ze skoro mam centralny fabryczny do z wiazki Angola wywale centralny bo i tak jest zakrotki przewod do pompki ktora jest w bagazniku. I tu powstal problem gdyz w mojej wiazce jest koncowka z kablem czarno-zielonym a w Angolu jak wyrzucilem wiazke centralnego to tez mi zostala ta koncowka. Jak rozwiazac ten problem ? bawic sie w przedluzanie wiazki z angola do pompki?
wiec tak : jak wszystko podlaczylem (jak w angolu) to smigalo super(podwojny przycisk po prawej stronie) a jak podlaczylem zeby przycisk podwojny byl po lewej stronie to moglem sterowac tylko jedna szyba
dzialaja dobrze a wiazki z drzwi to chyba mam ok bo do wlacznika podwojnego mam wszystkie pinya w wiazce pasazera brakuje jednego. dodatkowo w wiazce kierowcy mam sterowanie lusterkami
A czemu jak przy lusterkach wciskam P to steruje lewym?
takie numery na silniczkach :
Na lewym :
BRM 1H0 959 801A
Prawy :
BRM 1H0 959 802
na lewym module (BROSE) :
114522 05 07 5520
prawy :
188933 05 07 5551
i z tego co wyczytalem to lewy jest z 96r a prawy silnik z 94 i te numery sa tez w etce. Czyli z silniczkami powinno byc ok. Czy mozliwe ze tylko wiazki w drzwiach wprowadzaja takie zamieszanie bo sa z anglika? i wystarczy zalozyc wiazki w drzwi z europejskiej wersji a wiazka pod deska moze zostac z anglika?
jak rozwiazac ten probelm zeby wszystko dzialalo tak jak powinno?
z gory przepraszam gdyz wiem ze jest sporo tematow o el. szybach jednak nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na pytanie :
jak wyglada montaz el. szyb z anglika?
1 el. szyby - mam u siebie tylko centralny zamek (pneumatyk) i nic wiecej (nawet instalacji glosnikow brak). Zakupiłem ori el. szyby z ANGLIKA tj. wiazka spod deski razem z wiazka centralnego i glosnikow, wiazki z drzwi, silowniki, przelaczniki czyli wszystko.
podczas podpinania do skrzynki z bezpiecznikami porownalem moja wiazke spod deski do wiazki zakupionej i doszedlem do wniosku ze skoro mam centralny fabryczny do z wiazki Angola wywale centralny bo i tak jest zakrotki przewod do pompki ktora jest w bagazniku. I tu powstal problem gdyz w mojej wiazce jest koncowka z kablem czarno-zielonym a w Angolu jak wyrzucilem wiazke centralnego to tez mi zostala ta koncowka. Jak rozwiazac ten problem ? bawic sie w przedluzanie wiazki z angola do pompki?
wiec tak : jak wszystko podlaczylem (jak w angolu) to smigalo super(podwojny przycisk po prawej stronie) a jak podlaczylem zeby przycisk podwojny byl po lewej stronie to moglem sterowac tylko jedna szyba
dzialaja dobrze a wiazki z drzwi to chyba mam ok bo do wlacznika podwojnego mam wszystkie pinya w wiazce pasazera brakuje jednego. dodatkowo w wiazce kierowcy mam sterowanie lusterkami
A czemu jak przy lusterkach wciskam P to steruje lewym?
takie numery na silniczkach :
Na lewym :
BRM 1H0 959 801A
Prawy :
BRM 1H0 959 802
na lewym module (BROSE) :
114522 05 07 5520
prawy :
188933 05 07 5551
i z tego co wyczytalem to lewy jest z 96r a prawy silnik z 94 i te numery sa tez w etce. Czyli z silniczkami powinno byc ok. Czy mozliwe ze tylko wiazki w drzwiach wprowadzaja takie zamieszanie bo sa z anglika? i wystarczy zalozyc wiazki w drzwi z europejskiej wersji a wiazka pod deska moze zostac z anglika?
jak rozwiazac ten probelm zeby wszystko dzialalo tak jak powinno?