cięta instalacja, Swap PF na KR

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jakubgruby
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
Lokalizacja: Tczew

cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: jakubgruby » ndz wrz 25, 2011 09:23

Witam,
robię koledze zwapa z PF na KR niestety instalacja którą mam jest cięta i brakuje całej części od przekaźnika (sterownika) wolnych obrotów do silnika (nie ma żadnych wtyczek) i nie ma tam wogole żadnych podciśnień ( jest gniazdo w komputerze ale gdzie to podłączyć?) do tego nie podaje masy na przekaźnik od pompy paliwa, golfik odpala po podaniu masy z aku na ten przekaźnik. Potrzebuję opisu jak podłączyć przekaźnik 244,skąd wziąć masę na przekaźnik (bo nie jest wyjściem praca pompy ciągle na zapłonie) brakuje także "czegoś" na głowicy bo są jakieś cztery zaczepy jakby miało coś być np jakiś czujnik temperatury.


znalazłem na forum opis
(...)sterownik wolnych obrotow 15 plus po stacyjce czarny kabel LS czarno zolty 31 brazowo bialy T zielono czerwony 1czerwono czarny ST1bialy ST2 bialo czarny SAS brazowo czarny K zielony i jest to do klimy Reszta wieczorem :-)(...) ale nie daje mi to zbyt wiele bo nie mam wtyczek żeby podłączyć się przepustnicę, silniczek krokowy i nieszczęsny przekaźnik 244



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: Lucki » ndz wrz 25, 2011 12:03

kolego zmienię troszkę temat, nie lepiej wsadzić digi II z tego PF a ? Jak miałeś kompletnego to tak na prawdę tylko przedłużki do wtrysków potrzeba


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 25, 2011 17:23

Pisze z pamięci bo nie pamiętam wszystkich kolorów ale coś Ci to może pomorze
LS czarno żółty idzie do sterownika zapłonu na pin 6 i łączy się tez z kablem tez czarno żółtym który idzie do kostki przepustnicy
ST2 biało czarny idzie do zaworu krokowego
ST1 biały idzie również do zaworu krokowego
15 plus po zapłonie czarny
1 połączyć z przewodem obrotomierza z kolorem kabla czarno czerwony przy cewce
T przewód ten musisz podłączyć do czujnika temperatury przewód zielono czerwony
SAS przewód brązowo czarny idzie do zaworu hamującego silnikiem
Komputer sterujący zapłonem
Pin 10 przewód czerwono żółty masa na przekaźnik pompy paliwa
Pin 5 zasilanie komputera po stacyjce kolor kabla czarny
pin 3 masa komputera
pin 12 idzie do modułu zapłonowego nie pamiętam koloru kabla
pin 1 idzie do czujnika temperatury nie pamiętam koloru kabla
pin 15 plus idący do czujnika Halla kolor kabla czerwono czarny
pin 7 masa idąca do czujnika Halla kolor kabla brązowo biały
pin 9 kabel zielono biały idący do czujnika Halla na środkowy pin kostki 3 pin Halla
Jak coś potrzebujesz to pisz postaram się więcej Ci pomoc


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

jakubgruby
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
Lokalizacja: Tczew

Re: cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: jakubgruby » ndz wrz 25, 2011 17:45

Pin 10 przewód czerwono żółty masa na przekaźnik pompy paliwa -> nie wiem ale gdy rozebrałem wtyczkę i sprawdzałem pin 10 to tam się pokazuje + :( a nie - :(


ST2 biało czarny idzie do zaworu krokowego
ST1 biały idzie również do zaworu krokowego

bez różnicy który przewód na który pin ? bo nie mam wtyczek i muszę sam rzeźbić instalację to tego przekaźnika :/



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 25, 2011 17:48

ale pokazuje się po włączeniu zapłonu i jest cały czas Ogólnie jeżeli w pinie 10 masz kolor kabla czerwono żółty to musi być na nim masa idąca do przekaźnika pompy paliwa na pin 85 a co do przewodów do korkowca to jutro ci powiem na jaki pin maja kolory kabli iść


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

jakubgruby
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
Lokalizacja: Tczew

cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: jakubgruby » ndz wrz 25, 2011 18:34

kolory mało mi powiedzą chyba ze będą się zgadzały z "ST1bialy ST2 bialo czarny" jeszcze pozostają przewody "K zielony" i "31 brazowo bialy" z przekaźnika 244,
S czarno żółty idzie do sterownika zapłonu na pin 6 i łączy się tez z kablem tez czarno żółtym który idzie do kostki przepustnicy, a gdzie idzie drugi przewód od przepustnicy ? aa i jeszcze mam obcięty przewód od komputera cienki zielony z zarobioną wtyczką żeńską ...

Lucki pisze:kolego zmienię troszkę temat, nie lepiej wsadzić digi II z tego PF a ? Jak miałeś kompletnego to tak na prawdę tylko przedłużki do wtrysków potrzeba
a co tam da digi tak naprawde ? bo narazie jest głowica do KR a dół od 9A :)



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 25, 2011 18:54

31 masa przekaźnika 244 K zielony jest to klima jest Ci nie potrzebny


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

jakubgruby
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 08:41
Lokalizacja: Tczew

cięta instalacja, Swap PF na KR

Post autor: jakubgruby » sob paź 01, 2011 18:11

terasz mam problem bo nie wiem co to jest zawór hamujący i nie mam "przełącznika biegu jałowego " i który przewód do którego pinu krokowca, do tego jeszcze to od zimnego rozruchu zostało i jakaś biała wtyczka na dwa piny w głowicy :/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości