Strona 1 z 1
Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: ndz wrz 11, 2011 10:39
autor: szczyku
Witam, zakupiłem sobie podgrzewane spryskiwacze. W wersji mk4 pacific zauważyłem że kable zasilające idą do wnętrza auta wraz z rurkami doprowadzającymi płyn do samych spryskiwaczy. Gdzie dokładnie są podłączone podgrzewane spryskiwacze w w/w aucie? Przy okazji zrobiłbym foto poradę zmiany zwykłych spryskiwaczy na podgrzewane

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: ndz wrz 11, 2011 10:42
autor: FIRERS
mozesz sobie je podlaczyc wedlug uznania. np: po zaplonie , pod ogrzewanie tylniej szyby, na osobny guzik.
Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: pn wrz 12, 2011 15:10
autor: szczyku
Tylko że ja chciałbym je podłączyć jak są w oryginale, prawdopodobnie po zapłonie, ale konkretnie gdzie są wpięte?
Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: pn wrz 12, 2011 15:39
autor: Qto
daj rok auta to luknę schemat
Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: pn wrz 12, 2011 19:05
autor: szczyku
moje autko to 2001 rok
ten pacific to był 2003 lub 2004...
Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: pn wrz 12, 2011 19:59
autor: Qto
a więc...wielkiej filozofii nie ma więc zamiast pisać wstawię cały schemat

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: wt wrz 13, 2011 09:16
autor: szczyku
a więc tak dla lepszego zrozumienia:
- rozumiem że liczby przy kolorach to przekroje przewodów?
- w legendzie mam opis podłączenia zacisku 501 (podłączenie do przekaźnika?), a na schemacie jest 503

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: wt wrz 13, 2011 11:22
autor: Qto
szczyku pisze:- rozumiem że liczby przy kolorach to przekroje przewodów?
tak
szczyku pisze:na schemacie jest 503

nie wiem dlaczego tak jest...ale podłączenie do styku 75X...czyli do tzw plusa po stacyjce
Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: śr wrz 14, 2011 10:28
autor: jhosef
Ja dla pewności poszperałbym w podszybiu czy nie wala się tam wtyczka do podpięcia. W mk3 tak było.
Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.
: śr wrz 14, 2011 10:28
autor: Qto
jhosef pisze:W mk3 tak było
no właśnie...w mk4 zrezygnowali z wolnych wtyczek do opcjonalnych bajerów, jedynie do gniazda zapalniczki w bagażniku...i niektóre wersje podobno miały kable pociągnięte to tylnych głośników