Sharan, climatronic problem z ciśnieniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sharan, climatronic problem z ciśnieniem
Witam. Problem dotyczy samochodu mojego taty. Sharan rocznik 2005, 1.9 Tdi 130KM. Przy zakupie auta nasza uwagę zwrócił migający wyświetlacz klimatronika. Klima chłodziła, może nie jakoś super, lodówka to nie była ale że działała to pomyślałem że będzie to po prostu za niski poziom czynnika stąd to mruganie. Przy nabijaniu klimy okazało się ze zapisał się błąd ciśnienia, który został wykasowany ale niestety po dwóch, trzech odpalenia auta i klimy migający wyświetlacz powrócił. Klima 2 strefowa, nabite 1050g czynnika zgodnie z danymi producenta. Ciśnienia: niskie ok 3 bar (nie schodzi niżej) wysokie nawet kilkanaście barów (powyżej 10 na pewno, temp. powietrza ok 30 stopni - fachowiec mówił że wysokie ciśnienie jest ok.). Fachowiec od klimy mówi że te ciśnienie to wina sprężarki i że trzeba by ją wymienić całą na nową. Czy aby na pewno sprężarka? Może czujnik ciśnienia? A jeśli sprężarka to cała, czy jakaś część? A może regeneracja? Proszę o pomoc.
Golf III 1.8 90 KM '94 -> Audi A6 1.9 TDi 131 KM '02 -> Golf IV 1.9 TDi 101 KM '02
Sharan, climatronic problem z ciśnieniem
jeśli odciągnął czynnik i nabił tak jak napisałeś to pozostaje zobaczyć czy oba wentylatory sie kręcą - bo to objaw zbyt dużego ciśnienia powstałego na skutek złego chłodzenia.stuwacz pisze:Klima 2 strefowa, nabite 1050g czynnika zgodnie z danymi producenta
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sharan, climatronic problem z ciśnieniem
Wentylatory ok. Przed uzupełnieniem czynnika, po podłączeniu do maszyny na włączonej klimie LP było na poziomie 4 bar. Czynnika było jak się okazało ok. 250g. Został on odciągnięty i ponoć nabity z nowej butli w ilości jak wspomniałem 1050g plus olej. I jest jak jest. Minimalnie lepiej zaczęło chłodzić ale szału nie ma, błąd wywala nadal, a wyświetlacz jak migał tak miga... Nadmienię jeszcze, że w ten dzień gdy został nabity czynnik, przy tej pogodzie ok 30 stopni na dworzu, po nabiciu, włączeniu chłodzenia na maksa temperatura mierzona w nawiewie od strony kierowcy wyniosła ok. 14 stopni i nie spadła niżej
Golf III 1.8 90 KM '94 -> Audi A6 1.9 TDi 131 KM '02 -> Golf IV 1.9 TDi 101 KM '02
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości