Strona 1 z 1

Fabryczny centralny i alarm

: czw sie 25, 2011 18:42
autor: Adam-AMG
Witam !

Przeczytałem całe mnóstwo tematów o centralnym i alarmie ale odpowiedzi na moje pytanie brak..

A wiec z tego co się orientuję to mam od dawna walnięty mikrostyk w zamku kierowcy, mimo to do tej pory auto się otwierało i zamykało bez problemu.
Auto zamyka się z kluczyka (scyzoryka) mk4 1.9 tdi, 1998 bez elektrycznych szyb.

Problem: Dziś rano auto się otworzyło wsiadłem pojechałem, zamknąłem po dojechaniu na miejsce. Niestety nie dało się już otworzyć, po wycieczce po zapasowy kluczyk/pilot auto się otworzyło bez problemu. Niestety auto się nie zamyka z żadnego z nich, a do dziś rano było inaczej.

Ma ktoś jakiś pomysł ??

Z góry dziękuje !

Niestety zacząłem otwierać piloty i teraz już żaden nie chce otwierać auta.

Co mam zrobić ?

Co odpowiada za odbiór sygnału z pilota w samochodzie ?

Fabryczny centralny i alarm

: czw sie 25, 2011 20:15
autor: Qto
Poszukaj tematów o kodowaniu pilotów.

PS
W prawym, górnym rogu każdego posta jest opcja edycji, w związku z tym nie piszemy jednego posta pod drugim :bajer:

Re: Fabryczny centralny i alarm

: pt sie 26, 2011 06:57
autor: Adam-AMG
Qto pisze:Poszukaj tematów o kodowaniu pilotów.

PS
W prawym, górnym rogu każdego posta jest opcja edycji, w związku z tym nie piszemy jednego posta pod drugim :bajer:

Poprawię się na przyszłość :blush: obiecuję

Odnośnie kodowania pilotów, to dzięki za podpowiedz to może być ten trop.

Znalazłem kilka instrukcji kodowania na forum, ale wszystkie dotyczą aut po 1999 a moje auto jest z 1998. Czy ma to jakieś znaczenie ?

Drugie pytanie jest takie: Czy mając uszkodzone micro w dzwiach kierowcy, mogę próbować zakodować kluczyk przekręcając ten zamek ? Czy on nie widzi tej operacji ?