Strona 1 z 15

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: pn sie 22, 2011 13:32
autor: piori
Witam,
Do mojego mk4 z 2004 roku posiadam kluczyki z pilotami 2-przyciskowymi o numerze 1J0959753AG - 434MHz. Chciałbym wymienić pilot na taki z 3 przyciskami, reszta, czyli immo oraz grot zostają ze starego.
Według ETKI są dwa rodzaje pilotów na 434MHz z 3 przyciskami 1J0959753AH i zastępujący go od 2005r 1J0959753DA. Czy kupując pilot o takim numerze (używany na allegro) będę go mógł bez problemu zakodować do mojego modułu komfortu i czy trzeci przycisk (od klapy bagażnika) będzie działał?
Pozdrawiam.

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz gru 11, 2011 12:52
autor: szczyku
przyłączam się do pytania :jezor:

wiem że taka opcja jest możliwa, ale jak ja wykonać :chytry:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: sob lut 04, 2012 15:39
autor: wojtek06061989
odgrzewam....
Czy coś więcej wiadomo w tym temacie??

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: sob lut 04, 2012 23:40
autor: Pablo Corrado
Nie będzie to na pewno działało.
Moduł komfortu z MK4 nie obsługuje otwierania klapy, poza tym trzyprzyciskowy pilot, produkowany od 2005 nie może byc zamiennikiem starszego modelu w MK4.

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 09:31
autor: wojtek06061989
I wszystko jasne, czyli aby mieć 3 przyciski trzeba komfort od passata pod pasować :-) dzięki

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 12:35
autor: Pablo Corrado
Tylko czy sparawa warta zachodu? To zależy co chcesz osiągnać, bo samo pstryknięcie pilotem, nie otworzy klapy.
Ona musi być wypchnięta przez amortyzatory, ale z kolei w MK4 nie puści zamek klamki, bo jest mechaniczny. Chyba, że to kombi, tam jest elektromagnes.

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 13:27
autor: szczyku
...

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 13:58
autor: wojtek06061989
Pablo Corrado pisze:Tylko czy sparawa warta zachodu? To zależy co chcesz osiągnać, bo samo pstryknięcie pilotem, nie otworzy klapy.
Ona musi być wypchnięta przez amortyzatory, ale z kolei w MK4 nie puści zamek klamki, bo jest mechaniczny. Chyba, że to kombi, tam jest elektromagnes.
myślałem o czymś takim
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 14:14
autor: Pablo Corrado
Na pewno więcej dłubania, niż zmiana pilota i modułu komfortu.
W klapie musi być dołożony siłownik, który mechanicznie zastąpi pociągnięcie klamki.

Przy takim modzie trzeba jeszcze przemyśleć dwie rzeczy : w zimie siłowniki nie zawsze są w stanie unieść klapę, a z kolei w lecie, jeśli sa mocne można oberwać klapą w zęby ;-)
szczyku pisze:A ja się nie zgodzę, ponieważ mam info że da się takie coś zrobić.Dostałem takie info ze strony http://www.diagi.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;, także o tym można przeczytać w zakładce KLUCZE.
Ale tam nigdzie nie pisze, że to da się zrobić w MK4.
Zakładając, że porównujemy do Passata (B5) tam jest z tyłu zamek elektromagnetyczny, tak jak w MK4 kombi.

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 14:35
autor: wojtek06061989
Pablo Corrado pisze:Na pewno więcej dłubania, niż zmiana pilota i modułu komfortu.
W klapie musi być dołożony siłownik, który mechanicznie zastąpi pociągnięcie klamki.
Zgadza się, ale to dla mnie czysta przyjemność :helm:
Pablo Corrado pisze:Przy takim modzie trzeba jeszcze przemyśleć dwie rzeczy : w zimie siłowniki nie zawsze są w stanie unieść klapę, a z kolei w lecie, jeśli sa mocne można oberwać klapą w zęby ;-)
trzeba brać poprawkę na porę roku podchodząc do auta z bagażami :bigok:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 14:54
autor: szczyku
Pablo Corrado, no nie jest napisane, dlatego napisałem: "Chodź nie jestem pewny czy dotyczy to golfa IV :crazy:" ale czekam na maila od gościa :grin:

wojtek06061989, ja bym dłubał przy każdej okazji, ale aktualnie nie posiadam warunków --->>> czyt. garaż :chytry: no i teraz pogoda nie dopisuje, a u mnie w kolejce:
podgrzewane spryski
tempomat
audio
podświetlone klamki wewnętrzne
czujniki ruchu wnętrza
najgorsze że wszystko posiadam, tylko dłubać i wkładać :grrr:

no i ostatnio zainteresowało mnie otwieranie tylnej klapy jak w golfinie V

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 15:36
autor: Diagi
Jest możliwość zastosowania tego w MK4 i moduł komfortu obsłuży to tylko wymagana jest modyfikacja jego. Problemem jest przeprogramowanie modułu komfortu, to zależy też od modułu jaki jest obecnie w aucie. Drugi problem którego jeszcze nie miałem okazji rozwiązać to rozłączenie otwierania osobno tylnej klapy od otwierania całego auta, żeby w przypadku otwierania auta normalnie, nie otwierała się klapa, ponieważ siłownik klapy podłącza się pod sygnał zwykły rozryglowania auta (w przypadku braku zamka w klapie bo tą opcje na razie rozpatruję). Można zrobić oczywiście zupełnie osobno ale to wtedy otwieranie tylko ze środka. Także w kwestii zabawy z modułem komfortu potrzeba trochę więcej czasu i chęci. Wszystko przez brak elektrozamka. W trzydrzwiowych autach mniejszy problem, u siebie zrobiłem to uruchamiając selektywne otwieranie (tylko drzwi kierowcy po jednym wciśnięciu, a po dwukrotnym całe auto i wtedy niestety klapa też) pozbywamy się centralnego zamka jakby ale za to problem znika z otwieraniem osobnym klapy przy normalnym pojedynczym wciśnięciu otwarciu auta. Z kolei zaletą tego jest przy braku zamka i klamki w tylnej klapie możliwość otwarcia klapy od środka z oryginalnego przycisku rozryglowania auta.

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 16:07
autor: wojtek06061989
szczyku pisze:no i ostatnio zainteresowało mnie otwieranie tylnej klapy jak w golfinie V
też chodziło mi to po głowie ale szkoda mi ciąć moją klapę :helm: ale jest to fajna opcja.
Diagi pisze:Jest możliwość zastosowania tego w MK4 i moduł komfortu obsłuży to tylko wymagana jest modyfikacja jego. Problemem jest przeprogramowanie modułu komfortu, to zależy też od modułu jaki jest obecnie w aucie.
a masz może jakieś dokładniejsze informacje??

to widzę że też chcesz osiągnąć efekt podobny do tego z filmików??

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: ndz lut 05, 2012 18:03
autor: grg474