1.8t a 2.0 przepływomierz problem
: sob sie 20, 2011 18:05
Witam,
właśnie przełożyłem silnik 1.8t AGU w miejsce 2.0 8v
i pojawił się problem auto odpala wszystko niby ok gdyby kostka od przepływki nie była 4pinowa, w 2.0 miałem 5 pinową
czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak to jest z tymi pinami
znalazłem schemat sterownika AGU - ( przepływomierz to G70)
http://www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - strona 37
jednak nie mogę nigdzie znaleźć rozpiski w 2.0
i nie wiem czy wystarczy jakoś sprytnie pozamieniać te piny i podłączyć do przepływomierza od 1.8t czy trzeba już coś poważniej przerabiać
....
drugi problem ehh ;/
albo mi umknęło po przełożeniu silnika albo nie mam kostki od Map Sensora ;/
w starej instalacji nie było a z tego co widzę w komorowej też go nie mam
na jakie piny powinien zostać podłączony
jest to ten sensor F96
z góry dzięki za pomoc ....
właśnie przełożyłem silnik 1.8t AGU w miejsce 2.0 8v
i pojawił się problem auto odpala wszystko niby ok gdyby kostka od przepływki nie była 4pinowa, w 2.0 miałem 5 pinową
czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak to jest z tymi pinami
znalazłem schemat sterownika AGU - ( przepływomierz to G70)
http://www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - strona 37
jednak nie mogę nigdzie znaleźć rozpiski w 2.0
i nie wiem czy wystarczy jakoś sprytnie pozamieniać te piny i podłączyć do przepływomierza od 1.8t czy trzeba już coś poważniej przerabiać
....
drugi problem ehh ;/
albo mi umknęło po przełożeniu silnika albo nie mam kostki od Map Sensora ;/
w starej instalacji nie było a z tego co widzę w komorowej też go nie mam
na jakie piny powinien zostać podłączony
jest to ten sensor F96
z góry dzięki za pomoc ....