Strona 1 z 1

1.8t a 2.0 przepływomierz problem

: sob sie 20, 2011 18:05
autor: sinboy
Witam,
właśnie przełożyłem silnik 1.8t AGU w miejsce 2.0 8v
i pojawił się problem auto odpala wszystko niby ok gdyby kostka od przepływki nie była 4pinowa, w 2.0 miałem 5 pinową
czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak to jest z tymi pinami
znalazłem schemat sterownika AGU - ( przepływomierz to G70)
http://www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - strona 37
jednak nie mogę nigdzie znaleźć rozpiski w 2.0

i nie wiem czy wystarczy jakoś sprytnie pozamieniać te piny i podłączyć do przepływomierza od 1.8t czy trzeba już coś poważniej przerabiać


....

drugi problem ehh ;/
albo mi umknęło po przełożeniu silnika albo nie mam kostki od Map Sensora ;/
w starej instalacji nie było a z tego co widzę w komorowej też go nie mam
na jakie piny powinien zostać podłączony

jest to ten sensor F96


z góry dzięki za pomoc ....

1.8t a 2.0 przepływomierz problem

: sob sie 20, 2011 18:28
autor: grg474
AGU G70
pin 1 br/ro masa - ta sama co dla sterownika silnika T80/2
pin 2 br/bl do T80/12
pin 3 bl/ge - przechodzi przez wtyczkę T10a/5 - zasilanie z bezpiecznika 32 (w silniku 2,0 to pin 5 wtyczki 14pinowej - kolor ro/li)
pin 4 bl do T80/13

APK G70
pin 1br/bl do T80/40
pin 2 bl/ge - zasilanie z bezpiecznika 43
pin 3 br/bl - do T80/12
pin 4 li/ro - do T80/11
pin 5 bl - do T80/13


F96
pin 1 ws/ro do T80/61
pin 2 li/ro zmostkowany z pinem 1 z G40 - idzie z T80/62
pin 3 br/bl - zmostkowany z pinem 3 G40

1.8t a 2.0 przepływomierz problem

: sob sie 20, 2011 18:47
autor: sinboy
ok wielkie dzięki
widzę że tylko 2 piny do przerobienia na przepływce
w poniedziałek cdn już bliżej niż dalej :D