czasem nie pali czasem gaśnie
: śr sie 10, 2011 14:56
Witam, mam problem z Golf'em może na początek coś o samochodzie: VW Golf Mk4 1998r 1.9tdi 110KM silnik AHF kupiłem z końcem czerwca, wymieniłem olej filtry rozrząd jeżdżę na verwie.
Teraz może coś o usterce jaka mnie męczy, są to na zmianę problemy z zapalaniem pomieszane z gasnącym silnikiem:
kilka razy było tak że zapalił bez problemu przejechałem jakieś 5 km do sklepu po zakupach nie mogłem ponownie uruchomić silnika kręcił normalnie ale nie mógł złapać po kilku próbach i odczekaniu kilku minut udało się ruszyć, innym razem jeździłem cały dzień i po mieście z częstym gaszeniem i zapalaniem potem przejazd po autostradzie bez oszczędzania i dojazd do domu na spokojnie i kilka kilometrów przed domem silnik sam od siebie zgasł i historia taka jak pod sklepem, podłączenie pod komputer (już po udanym uruchomieniu silnika) pokazał tylko nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym lub ogólnie dolocie
Po przekręceniu kluczyka gasną normalnie kontrolki, kręci normalnie a nie pali, temat tutaj umieściłem bo kilka osób mówi że to prawdopodobnie imobilajzer i mam prośbę abyście doradzili od czego zacząć diagnozę.
Przeczytałem bardzo dużo tematów na tym i innych forach ale nie wiem co połączyć ze swoim przypadkiem.
nie wiem co jeszcze mogę napisać, może przeoczyłem coś istotnego-pytajcie i jeszcze raz proszę o pomoc
Teraz może coś o usterce jaka mnie męczy, są to na zmianę problemy z zapalaniem pomieszane z gasnącym silnikiem:
kilka razy było tak że zapalił bez problemu przejechałem jakieś 5 km do sklepu po zakupach nie mogłem ponownie uruchomić silnika kręcił normalnie ale nie mógł złapać po kilku próbach i odczekaniu kilku minut udało się ruszyć, innym razem jeździłem cały dzień i po mieście z częstym gaszeniem i zapalaniem potem przejazd po autostradzie bez oszczędzania i dojazd do domu na spokojnie i kilka kilometrów przed domem silnik sam od siebie zgasł i historia taka jak pod sklepem, podłączenie pod komputer (już po udanym uruchomieniu silnika) pokazał tylko nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym lub ogólnie dolocie
Po przekręceniu kluczyka gasną normalnie kontrolki, kręci normalnie a nie pali, temat tutaj umieściłem bo kilka osób mówi że to prawdopodobnie imobilajzer i mam prośbę abyście doradzili od czego zacząć diagnozę.
Przeczytałem bardzo dużo tematów na tym i innych forach ale nie wiem co połączyć ze swoim przypadkiem.
nie wiem co jeszcze mogę napisać, może przeoczyłem coś istotnego-pytajcie i jeszcze raz proszę o pomoc