Uniwersalny sterownik centralnego zamka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzycho1702
- Gadatliwa bestia
- Posty: 605
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 23:51
- Lokalizacja: Tarnów
Uniwersalny sterownik centralnego zamka
Witam!!
Mam spory problem Przeszukalem cale forum ale wszedzie nie zgadzaja mi sie albo okolory albo miejsce podpiecia
Otoz kupilem uniwersalny sterownik do mojego mk IV
Sterownik jest firmy maxicar model V01TR
Zaczalem instalacje wedlug instrukcji jaka podal mi sprzedajacy z allegro
Wszystko sie zgadza oprocz miejsca podpiecia sterowania silownikami
Moj golf jest z 98r 5d 1.4 16v
W instrukcji pisze ze mam sie wpiac w szary przewod i zielony ktore to maja wychodzic z drzwi
Problem jest taki ze niema tam przewodow w tym kolorze :/
Zamek ma byc sterowany plusem a ja w zaden sposob nie moge wylapac tych 2 przewodow ani kontrolka ani miernikiem :/
Znalazlem podobny temat ale tam tez kolory sie roznia
Ktos moze mi pomoc??
Sprawa jest raczej bardzo pilna bo cale auto rozebrane i nie mam nim jak jezdzic
Jezeli bylo cos takiego to prosze o nakierowanie i przepraszam za blad
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Mam spory problem Przeszukalem cale forum ale wszedzie nie zgadzaja mi sie albo okolory albo miejsce podpiecia
Otoz kupilem uniwersalny sterownik do mojego mk IV
Sterownik jest firmy maxicar model V01TR
Zaczalem instalacje wedlug instrukcji jaka podal mi sprzedajacy z allegro
Wszystko sie zgadza oprocz miejsca podpiecia sterowania silownikami
Moj golf jest z 98r 5d 1.4 16v
W instrukcji pisze ze mam sie wpiac w szary przewod i zielony ktore to maja wychodzic z drzwi
Problem jest taki ze niema tam przewodow w tym kolorze :/
Zamek ma byc sterowany plusem a ja w zaden sposob nie moge wylapac tych 2 przewodow ani kontrolka ani miernikiem :/
Znalazlem podobny temat ale tam tez kolory sie roznia
Ktos moze mi pomoc??
Sprawa jest raczej bardzo pilna bo cale auto rozebrane i nie mam nim jak jezdzic
Jezeli bylo cos takiego to prosze o nakierowanie i przepraszam za blad
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Nie sztuką jest szorować dokładką po asfalcie, sztuką jest robić to wahaczem
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Uniwersalny sterownik centralnego zamka
Dał ci instrukcję do golfa III więc odpada.
w drzwiach w wiązce do włącznika w zamku, sterowanie minusem (taki podschemat wybierz z instrukcji) , kable żółto-niebieski i zielono czerwony
wklejam po angielsku rozpiskę do alarmu, w sterowniku masz mniej do podłączania
" MAKE VOLKSWAGEN MOD. GOLF 4 YEAR 98 PETROL
DIESEL
ALARM/SIREN
POSITION
Position the modular system and the siren in the engine compartment, on the
bulkhead between the engine compartment and the cabin. Run the cables
through the available rubber plug located under the brake fluid reservoir.
CENTRAL UNIT POSITION Position the modular systems and the modules under the dashboard on the
driver’s side. Alternatively, behind the left-side bulkhead on the driver’s side.
POWER SUPPLY + 30: connect with an eyelet terminal to the pin marked “+30” of the terminal strip
located on the lower part of the fuse box.
- 31: connect with an eyelet terminal on the grounding shunt up on the left of the
fuse box.
IGNITION WIRE Connect to the 2 mm2 BLACK wire in the central area of the fuse box located on
the left-side bulkhead on the driver’s side.
DIRECTION INDICATORS Connect to the 1 mm2 BLACK/WHITE and BLACK/GREEN wires in the wiring
harness from the connector of the turn indicator switch.
ELECTRIC WINDOWS For total window roll up time set the alarm unit roll-up pulse to 24s.
CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE lock wire and GREEN/RED unlock wire
in the wiring harness that runs from the push-button panel to the switch inside the
driver’s door.
IMMOBILISATION POINT 1 Cut the 1 mm2 BLUE/YELLOW wire in the wiring harness that comes out of the 6
way light brown connector located on the connector plate under the dashboard on
the driver’s side.
IMMOBILISATION POINT 2 Cut the 1 mm2 RED/VIOLET wire that comes off the fuse marked nr. 32 at the
fuse box above the left lateral bulkhead on the driver’s side.
BONNET SWITCH Install an additional switch on the headlamp support grill, up on the left of the
headlamp on the driver’s side.
DOORS SWITCH Connect to the 1 mm2 GREY/BLUE wire at position nr. 16 at the connector that
comes out of the central lock unit located under the dashboard on the driver’s
side.
BOOT SWITCH Connect to the 1mm2 BROWN/BLACK wire in the wiring harness of the driver’s
floor trim."
w drzwiach w wiązce do włącznika w zamku, sterowanie minusem (taki podschemat wybierz z instrukcji) , kable żółto-niebieski i zielono czerwony
wklejam po angielsku rozpiskę do alarmu, w sterowniku masz mniej do podłączania
" MAKE VOLKSWAGEN MOD. GOLF 4 YEAR 98 PETROL
DIESEL
ALARM/SIREN
POSITION
Position the modular system and the siren in the engine compartment, on the
bulkhead between the engine compartment and the cabin. Run the cables
through the available rubber plug located under the brake fluid reservoir.
CENTRAL UNIT POSITION Position the modular systems and the modules under the dashboard on the
driver’s side. Alternatively, behind the left-side bulkhead on the driver’s side.
POWER SUPPLY + 30: connect with an eyelet terminal to the pin marked “+30” of the terminal strip
located on the lower part of the fuse box.
- 31: connect with an eyelet terminal on the grounding shunt up on the left of the
fuse box.
IGNITION WIRE Connect to the 2 mm2 BLACK wire in the central area of the fuse box located on
the left-side bulkhead on the driver’s side.
DIRECTION INDICATORS Connect to the 1 mm2 BLACK/WHITE and BLACK/GREEN wires in the wiring
harness from the connector of the turn indicator switch.
ELECTRIC WINDOWS For total window roll up time set the alarm unit roll-up pulse to 24s.
CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE lock wire and GREEN/RED unlock wire
in the wiring harness that runs from the push-button panel to the switch inside the
driver’s door.
IMMOBILISATION POINT 1 Cut the 1 mm2 BLUE/YELLOW wire in the wiring harness that comes out of the 6
way light brown connector located on the connector plate under the dashboard on
the driver’s side.
IMMOBILISATION POINT 2 Cut the 1 mm2 RED/VIOLET wire that comes off the fuse marked nr. 32 at the
fuse box above the left lateral bulkhead on the driver’s side.
BONNET SWITCH Install an additional switch on the headlamp support grill, up on the left of the
headlamp on the driver’s side.
DOORS SWITCH Connect to the 1 mm2 GREY/BLUE wire at position nr. 16 at the connector that
comes out of the central lock unit located under the dashboard on the driver’s
side.
BOOT SWITCH Connect to the 1mm2 BROWN/BLACK wire in the wiring harness of the driver’s
floor trim."
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Uniwersalny sterownik centralnego zamka
Jeżeli Golf IV z fabrycznymi elektrycznymi szybami w przednich drzwiach i modułami w silnikach, to tylko i wyłącznie wewnątrz drzwi, bo biegną tam sygnały magistrali CAN.
Sterowanie zamkiem i komfortem: zamykanie to żółto/niebieski pin 4 a otwieranie to żółto/zielony albo zielono brązowy to pin 24 w 29 pinowej kostce
Natomiast w przypadku totalnego "golasa" z polskiego salonu (z korbkami w przednich drzwiach), to jest możliwość wyłapania sygnału na słupku w okolicy dźwigni otwierania pokrywy silnika.
Nie sugeruj się kolorami przewodów, bo w Twoim sterowniku mogą być inne.
Sterowanie zamkiem i komfortem: zamykanie to żółto/niebieski pin 4 a otwieranie to żółto/zielony albo zielono brązowy to pin 24 w 29 pinowej kostce
Natomiast w przypadku totalnego "golasa" z polskiego salonu (z korbkami w przednich drzwiach), to jest możliwość wyłapania sygnału na słupku w okolicy dźwigni otwierania pokrywy silnika.
Nie sugeruj się kolorami przewodów, bo w Twoim sterowniku mogą być inne.
Montaż i serwis alarmów, pilotów, centralnych zamków.
http://www.autoalarm.katowice.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Uniwersalny sterownik centralnego zamka
CAN w 1998 roku? Napewno nie. Ale owszem podłączyć trzeba się w drzwiach
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Uniwersalny sterownik centralnego zamka
CAN występuje jako protokół komunikacji pomiędzy sterownikami, np komfortu.
Właśnie dlatego sygnały analogowe trzeba wyłapać wewnątrz drzwi.
Nie służy on w tym roczniku do diagnostyki, podpinania alarmu itp rzeczy.
Właśnie dlatego sygnały analogowe trzeba wyłapać wewnątrz drzwi.
Nie służy on w tym roczniku do diagnostyki, podpinania alarmu itp rzeczy.
Montaż i serwis alarmów, pilotów, centralnych zamków.
http://www.autoalarm.katowice.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- krzycho1702
- Gadatliwa bestia
- Posty: 605
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 23:51
- Lokalizacja: Tarnów
Uniwersalny sterownik centralnego zamka
camer, podpialem tak jak mowisz ale otwiera a zamykac nie chce drzwi
Czemu tak jest??
Czemu tak jest??
Nie sztuką jest szorować dokładką po asfalcie, sztuką jest robić to wahaczem
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
Uniwersalny sterownik centralnego zamka
Witam
Mam prośbę,możesz mi zerknąć ile ta centralka pobiera prądu przed i po uzbrojeniu bo nigdzie tego nie mogę znaleźć.
Dzięki z góry.
Mam prośbę,możesz mi zerknąć ile ta centralka pobiera prądu przed i po uzbrojeniu bo nigdzie tego nie mogę znaleźć.
Dzięki z góry.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości