Strona 1 z 1

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: sob lip 30, 2011 23:08
autor: jarek_
Wiazka przelacznika zespolonego (manetki) starego typu awaryjne w oddzielnym przełaczniku jakie ma kostki przy puszce bezpiecznikow? te pionowe czy takie starego typu poziome, jestem w trakcie swapu ADL 1.8 16V do scirocco i chcialem wykorzystac puszke od tego silnika (nowy typ) i probuje to polaczyc w calosc bez duzej rzezby.

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: sob lip 30, 2011 23:14
autor: Paweł Marek
http://allegro.pl/skrzynka-bezpieczniko ... 79830.html" onclick="window.open(this.href);return false; tak wygląda stary typ

Re: Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: ndz lip 31, 2011 11:27
autor: jarek_
Paweł Marek pisze:http://allegro.pl/skrzynka-bezpieczniko ... 79830.html tak wygląda stary typ

To znaczy mam rozumiec stary typ manetek to tez stary typ puszki bezpiecznikow :-(

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: ndz lip 31, 2011 15:25
autor: Paweł Marek
Pytałeś o kostki przy puszcze (rozumiem skrzynce) bezpieczników. Co do różnic w manetkach szczegółowo nie opiszę ale to już sam wiesz że awaryjne w starych są osobno i wtyczki wiązek muszą być inne

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: ndz lip 31, 2011 16:56
autor: Witek.J
Wtyczki zarówno od strony skrzynki bezpieczników jak i od strony manetki są inne w instalacji nowego i starego typu.

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: ndz lip 31, 2011 19:07
autor: jarek_
To tak żebyśmy sie zrozumieli
Mam puszkę bezpieczników nowego typu pionowe kostki
Przełączniki starego typu awaryjny oddzielnie ( kości po zaokrąglane)
i chce to połączyć w całość jak najprościej i dlatego pytam czy jeżeli jest stary typ manetek i awaryjny oddzielnie to puszka bezpieczników jest stary typ, czy były wersje ze bezpiecznik nowy typ a manetki stary ?
Wtedy tylko wiązka by mi była potrzebna, bez zbędnego ciecia kabli

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: pn sie 01, 2011 01:29
autor: Witek.J
Do skrzynki nowego typu nowe manetki i na odwrót, nie ma takich mieszanych instalacji stary/nowy typ. Pozostaje ci ciąć kable i lutować wtyczkę lub zmienić manetke. W tej drugiej opcji musisz wymienić jeszcze korpus stacyjki i obudowę manetek. W Scirocco o ile się nie mylę nigdy nie występował nowy typ instalacji więc nie znajdziesz obudowy manetek takiej z otworem na włącznik awaryjnych. Jeżeli zamierzasz zastąpić skrzynkę starego typu na nowy to będziesz miał problemy z każda wtyczka przy skrzynce bezpieczników oprócz wiązek silnika którą jak się domyślam chcesz również zaaplikować z Seata. Czeka cię sporo lutowania i studiowania schematów :hmm:

Re: Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

: pn sie 01, 2011 21:51
autor: jarek_
Witek.J pisze:Do skrzynki nowego typu nowe manetki i na odwrót, nie ma takich mieszanych instalacji stary/nowy typ. Pozostaje ci ciąć kable i lutować wtyczkę lub zmienić manetke. W tej drugiej opcji musisz wymienić jeszcze korpus stacyjki i obudowę manetek. W Scirocco o ile się nie mylę nigdy nie występował nowy typ instalacji więc nie znajdziesz obudowy manetek takiej z otworem na włącznik awaryjnych. Jeżeli zamierzasz zastąpić skrzynkę starego typu na nowy to będziesz miał problemy z każda wtyczka przy skrzynce bezpieczników oprócz wiązek silnika którą jak się domyślam chcesz również zaaplikować z Seata. Czeka cię sporo lutowania i studiowania schematów :hmm:

To juz wszystko wiem wiec musze zostawic puszke z scirocco
dzieki