brak iskry t4 2.5benzyna

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

brak iskry t4 2.5benzyna

Post autor: grze693 » ndz lip 24, 2011 13:36

witam

Po przeczytaniu paru tematów podjąłem próbę znalezienia problemu

auto nie ma iskry

Odrzuciłem kostkę stacyjki ponieważ po przekręceniu pojawia się napięcie na czujniku halla(3 piny0 czyli na + i - jest 12v jak wyłączę zapłon ginie . To samo przy cewce wysokiego napięcia- więc z elektryką wszystko chyba ok

natomiast wymontowałem aparat podłączyłem pod + plusa z aku pod - masę z akumulatora natomiast pod 0 i + przy aparacie miernik - kręcę aparatem i napięcie skacze raz od 4v do 12 raz od 5 do 12 nigdy nie chce zejść poniżej 4,7v powoli kręciłem szybko nie da się ustawić żeby było 0 -czy to oznacza że padł Hall?

jak zmierzyć cewkę wysokiego napięcia jej oporności - mam miernik ale z elektryki jestem laikiem ??

I czy taka sytuacja jest normalna jak u mnie że hall nie rozłącza napięcia ???



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

brak iskry t4 2.5benzyna

Post autor: jeryk10 » ndz lip 24, 2011 21:44

Wystarczy ze kawakiem kabla zrobisz cos takiego na wlaczonym zaplonie Jeden koniec kabla do masy a drugi do srodkowego pinu 0 halla dotykajac impulsowo powinna przeskakiwac iskra jezeli bedzie przeskakiwac to hall padl jezeli nie bedzie przeskakiwac to cos z cewka lub z kablami nie tak


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 67 gości