problemy z czujnikiem położenia wału

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

garu 456
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:01
Lokalizacja: Chojnice/Człuchów

problemy z czujnikiem położenia wału

Post autor: garu 456 » ndz lip 24, 2011 12:02

Witam. Od dłuższego już czasu mam problemy z gaśnięciem samochodu podczas jazdy i totalnym brakiem mocy(dodam tylko że na wstecznym jest wszystko ok). W samochodzie mam silnik 1.4 MPI zwykły 8V. Problem ten pojawił sie po wymianie sprzęgła.Założyłem już 3 nowe czujniki i po wyjeździe od elektryka było dobrze ale nie na długo... :-( A najgorsze jest to że samochód pochłania ogromne ilości benzyny:( Prosze o pomoc i pozdrawiam


Powrót na stare dobre TDi;)

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

problemy z czujnikiem położenia wału

Post autor: guziolek » pn lip 25, 2011 17:09

Czujnik ori, używka czy zamiennik? Gwoli informacji to jedynym słusznym rozwiązaniem jest kupić nowy oryginalny.



garu 456
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:01
Lokalizacja: Chojnice/Człuchów

problemy z czujnikiem położenia wału

Post autor: garu 456 » czw lip 28, 2011 11:54

za sam nowy czujnik zapłaciłem ponad 250zł i mam już drugi założony i nic.Elektryk sprawdzał oba i oba działają i w instalacji tez nic nie znalazł a czujniki spr w innym samochodzie:-( możeliwe że to wina wadliwie złożonego sprzęgła??


Powrót na stare dobre TDi;)

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

problemy z czujnikiem położenia wału

Post autor: t0mal » pt lip 29, 2011 01:08

Na pewno chodzi o golfa IV? Pierwszy raz słyszę, żeby miał silnik 1.4 8V.

Jeśli to golf 3 z nowszym silnikiem 1.4 to najprawdopodobniej źródłem twoich problemów nie jest czujnik położenia wału. Czujnik halla jest w aparacie zapłonowym i kiedy padnie trwale unieruchamia auto, daje się go łatwo sprawdzić przy pomocy oscyloskopu, lub nawet diody. Ja bym zaczął od sprawdzenia świec, wymiany filtra paliwa, sprawdzenia ciśnienia paliwa, następnie przewodów zapłonowych i cewki (chociaż mało prawdopodobne, żeby padła). Następnie należałoby zajrzeć do przepustnicy, sprawdzić sondę lambda.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości