Strona 1 z 1

Zawór podciśnienia turbiny

: czw lip 21, 2011 16:04
autor: sylwek13225
Witam posiadam mk4 tdi 90 koni z 1999r i mam taki problem a mianowicie zawór podciśnienia turbiny ma złamany jeden dzióbek i chciałem na allegro dobrać taki zawór ale nie wszystkie numery się zgadzają

Mój czujnik posiada takie numery:
1HO 906 627 A 50/98
7.21903.25
98T341
a znaleziony prze zemnie czujnik na allegro posiada takie oznaczenie:
1HO 906 627 A 02/98
7.21903.25
98005
i tu pojawia się moje pytanie które numery mają być zgodne
oraz dlaczego na niektórych aukcjach jest podany że to zawór EGR N75 a inni piszą EGR N18

Zawór podciśnienia turbiny

: czw lip 21, 2011 19:22
autor: italiano_83
sylwek13225 pisze:oraz dlaczego na niektórych aukcjach jest podany że to zawór EGR N75 a inni piszą EGR N18
N18 steruje zaworem EGR
N75 steruje pracą gruszki podciśnienia turbosprężarki- te zawory są bliźniaczo podobne, N18 jest cały czarny a N75 ma białą "główkę" , awaryjnie można je stosować zamiennie, ale N75 ma inną charakterystykę pracy niż N18 i dzięki temu dokładniej jest wstanie sterować ciśnieniem doładowania turbosprężarki.

Zawór podciśnienia turbiny

: czw lip 21, 2011 19:46
autor: wesol
praca ich jest dokladnie taka sama, budowa takze. Nawet te elektrozaworki z opla sa identyko a teraz nawet i sprawdzalem ze i z forda pasuja tylko maja inny kolor niekiedy bo sa brązowe.

Zawór podciśnienia turbiny

: pt lip 22, 2011 09:44
autor: edzio
sylwek13225 pisze:1HO 906 627 A 50/98
7.21903.25
98T341
a znaleziony prze zemnie czujnik na allegro posiada takie oznaczenie:
1HO 906 627 A 02/98
7.21903.25
98005
najważniejszy numer 1H0 906 627A
reszta zbędna.
50/98 to data produkcji 50-ty tydzień 98roku.