Ja bym radził skasować błędy i za jakiś czas sprawdzić ponownie czasami błąd wyskakuje raz zapisuje się w pamięci i już później nie występuje. Skasuj je i za jakieś czas sprawdź ponownie, jeśli pojawią się ponownie to trzeba się nimi zająć.
18080 - wentylator chłodzenia silnika, szybkość I - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody -->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324996" onclick="window.open(this.href);return false;
17978 - uszkodzony sterownik immobilizera ->> co do tego błędu to pewnie czasami zdarza się ze zapala się kontrolka od immo na zegarach ? -->>
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14014" onclick="window.open(this.href);return false;
17957 - Zawór regulacji turbo (TC) - otwarty obwód, zwarcie do masy -->>
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic766296.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27768" onclick="window.open(this.href);return false;
18027 - Przekaźnika świec żarowych - zwarcie do masy, otwarty obwód. -->>
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20423" onclick="window.open(this.href);return false;
Musisz posprawdzać instalację.