Strona 1 z 1

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: sob lip 09, 2011 11:33
autor: Lucki
Witam, chciałem wsadzić digi do mojego mk2. Wyrwałem stara wiązkę (kemotronic) i wsadziłem ta podpinając f1 f2 g oraz wycieraczki. Przed wsadzeniem wiązke posprawdzałem wg schematu miernikiem i wszystko było ok. Chciałem odpalić auto i brak świecy. Podmieniłem cewkę, podmieniłem moduł i nic. Miernikiem zmierzyłem napięcia na cewce. Były po +12 na obydwu zaciskach. Dalej zacząłem mierzyć gdzie nie dochodzi napięcie. I wyszło że czujnik halla w aparacie zapłonowym nie jest zasilany. Masa jest ale nie ma +12 (kabel czerwony z czarnym paskiem). Natomiast przejście z niego na 8 pin ecu jest :-(moze ecu ....ale przyjechał kolega autem o oznaczeniu silnika PB. Podłączyłem moje ecu i mój moduł. jego auto odpaliło.


Panowie proszę o jakieś sugestie i wskazówki :crazy:

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: sob lip 09, 2011 14:12
autor: Lipek81
Czarny długi kabelek z wiązki PF ma być podłączony do masy aku, czarny przy cewce do zacisku 15 cewki, zielony do zacisku 1 cewki wraz z czerwono-czarnym. to chyba na tyle. Sprawdź, czy na module zaplonowym jest zasilanie, bo to on zasila czujnik halla.

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: sob lip 09, 2011 15:20
autor: Paweł Marek
Brak mi dobrych pewnych schematów ale na tych co mam (Infotech) widać jak byk że hall nie jest zasilany z modułu w digi tylko z ECU. Piny 6 masa 8 plus 18 sygnał . To trzeba by poprawić wiązkę. PF niema podciśnienia na aparacie zapłonowym wyprzedzeniem dynamicznym steruje ECU

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: sob lip 09, 2011 15:50
autor: Lucki
hejka poddałem się jak na razie. Podłączyłem wszystko jeszcze raz pomału i lipa bo nawet pompa paliwa nie chciała się włączyć.

kolego na 15 mam czarny z czerwonym ( 2 kable tego samego koloru ), na 1 mam dwa czarne. Ale tak jak pisałem wcześniej napięcie na cewce jest . Nie ma napięcia na hallu. I teraz sa dwa wyjścia albo naprawdę ecu jebn..ty albo po prostu nie dostaje +12V . Brak zasilania ecu.


Popatrzcie na ten schemat, wg niego zasilanie idzie na przekaźnik 91 i na wtryski po czym zasila całe ecu
( pin 12) . U mnie tego nie ma. Na wtryskach było 0V. Pompa nie włączała się.


Obrazek







czarny przy cewce do zacisku 15 cewki, zielony do zacisku 1 cewki wraz z czerwono-czarnym
zielony ? kolego tego na schemacie nie ma :(

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: sob lip 09, 2011 22:32
autor: Paweł Marek
Nie no zupełnie źle interpretujesz schemat. Pin 12 podaje masę otwierającą wtryskiwacze. Zasilanie ECU masz po przekaźniku 90 na schemacie pin 14, w realu chyba przekaźnik z nadrukiem 30 albo 32 może jego ci brak i ECU w ogóle nie jest zasilane. W tym samym programie masz drugi schemat do starszych digi od 1987 gdzie jest trochę inaczej to sobie popatrz.

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: ndz lip 10, 2011 01:11
autor: Lucki
Pin 12 podaje masę otwierającą wtryskiwacze
tak tak pomyliło mi sie z nr 3, myślałem ze to po stacyjce tedy zapiernicza zasilanie ecu

nie mam infotecha, to jest zaczerpnięte z sieci. Jeśli masz byłbym wdzięczny ...

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: ndz lip 10, 2011 10:31
autor: jeryk10
Kabel Czarno Zolty zasilanie ECU jezeli nie masz na nim napiecia po zaplonie to zapomni ze bedziesz mial iskre

Wiazka PF, nie dochodzi zasilanie na halla

: ndz lip 10, 2011 21:55
autor: Lucki
zdobyłem przekaźnik 30 wsadziłem i jednak nie wytrzymałem, musiałem sprawdzić czy działa. Autko zapaliło na lpg ( nie mam jeszcze przejściówek do listwy) i pracuje w miarę stabilnie trzymając obroty kolo 900. Jutro poukładam wiązkę i trochę ja ogarnę pod względem estetycznym :bigok: