błędy
: czw lip 07, 2011 11:31
Witam wszystkich po raz kolejny. Oto błędy, które pojawiły się na diagnostyce w moim aucie: 01276 pompa hydrauliczna abs-v64 signal over tolerance, 00588 driver airbag igniter-N95 resista too large, 01192sprzęgło automatyczne mechanic fault, 01330 centralny moduł kontrolny dla modułu komfortu-j393 defekt, 00929 jednostka zamykania dla zamka centralnego strona przedniego pasażera-f221 implaus signal, 00930 jednostka zamykania dla zamka centralnego tylna lewa-f222 nieprawidłowy sygnał.
I jeszcze takie pytanie, jakie zadanie ma mikrowyłącznik umieszczony na obudowie wkładki tylnej klapy. Dowiedziałem się,że kiedy klapa jest otwarta to sygnalizuje to kontrolka w liczniku, ale czy ten rocznik posiadałby coś takiego? Poza tym część wkładki, która uruchamia ten mikrowłącznik nie dochodzi do niego. Samochód posiada centralny zamek. Jest to silnik 1,9 tdi agr, 1998rok, automat. Próbowałem skasować błędy, ale wróciły. Po ostatniej wizycie u elektryka, który rozmontował kierownicę i sprawdził taśmę stwierdził, że właśnie ona jest uszkodzona bo jest w niej przerwa. Teraz jakoś lampka nie włącza się tylko nie wiadomo na jak długo. Co do abs to wykasowanie błędu nic nie dało. Jako uszkodzenie elektryk wskazał sterownik pompy abs. Ciekawy jest też problem zamków, ponieważ lewy tylny według mnie działa poprawnie ale przedni prawy, którego zakupiłem jako zamiennik na allegro zaraz po zamontowaniu dziwnie się otwierał. Po otwarciu pilotem rygiel podnosił się na odpowiednią wysokość po czym wracał na taką wysokość, która uniemożliwiała otwarcie drzwi. Po jakimś czasie było w porządku a teraz znów dzieje się tak jak na początku. Myślałem żeby ze starego zamka przełożyć część elektryczną do nowego zamka, ponieważ mechaniczna część w starym zamku jest uszkodzona a dopóki odmówił posłuszeństwa był dobry. Nie zawsze tylko zapalało się oświetlenie w środku. Chyba opisałem teraz wszystko według wymagań. Trochę dużo.
I jeszcze takie pytanie, jakie zadanie ma mikrowyłącznik umieszczony na obudowie wkładki tylnej klapy. Dowiedziałem się,że kiedy klapa jest otwarta to sygnalizuje to kontrolka w liczniku, ale czy ten rocznik posiadałby coś takiego? Poza tym część wkładki, która uruchamia ten mikrowłącznik nie dochodzi do niego. Samochód posiada centralny zamek. Jest to silnik 1,9 tdi agr, 1998rok, automat. Próbowałem skasować błędy, ale wróciły. Po ostatniej wizycie u elektryka, który rozmontował kierownicę i sprawdził taśmę stwierdził, że właśnie ona jest uszkodzona bo jest w niej przerwa. Teraz jakoś lampka nie włącza się tylko nie wiadomo na jak długo. Co do abs to wykasowanie błędu nic nie dało. Jako uszkodzenie elektryk wskazał sterownik pompy abs. Ciekawy jest też problem zamków, ponieważ lewy tylny według mnie działa poprawnie ale przedni prawy, którego zakupiłem jako zamiennik na allegro zaraz po zamontowaniu dziwnie się otwierał. Po otwarciu pilotem rygiel podnosił się na odpowiednią wysokość po czym wracał na taką wysokość, która uniemożliwiała otwarcie drzwi. Po jakimś czasie było w porządku a teraz znów dzieje się tak jak na początku. Myślałem żeby ze starego zamka przełożyć część elektryczną do nowego zamka, ponieważ mechaniczna część w starym zamku jest uszkodzona a dopóki odmówił posłuszeństwa był dobry. Nie zawsze tylko zapalało się oświetlenie w środku. Chyba opisałem teraz wszystko według wymagań. Trochę dużo.