Strona 1 z 1

Zmiana układu zapłonowego na halla

: ndz lip 03, 2011 23:18
autor: wojtek_sari
Sprawa dotyczy sie silnika na podwójnych gaźnikach, ale to nie ma teraz znaczenia, powiem w czym problem:

Iskrę chcę dostac ze standardowej wiązki z RP czyli moduł, hall i cewka. Żeby pozbyć się wtyczki z kompa musiałem odciąć czarny i zielono-czarny przewód idący do modułu od czego one są?

Obrazek

Druga sprawa to masa z modułu ma być podłączona bezpośrednio a aku?

Obrazek

Trzecia sprawa to czy na cewkę mogę podać napięcie 12V bezpośrednio z akumulatora? Ponieważ w wiąze mam przez przekaźnik do grzania kolektora, a mi sie poprosu nie przyda.

Obrazek

Czwarta sprawa doc zego służą te przewody?

Obrazek

Za wszelką pomoc dziękuję.

Zmiana układu zapłonowego na halla

: wt lip 05, 2011 14:17
autor: jhosef
wojtek_sari pisze:Iskrę chcę dostac ze standardowej wiązki z RP czyli moduł, hall i cewka. Żeby pozbyć się wtyczki z kompa musiałem odciąć czarny i zielono-czarny przewód idący do modułu od czego one są?
Jeden jest sygnałem obrotów dla ECU ale z głowy kolora nie podam.
wojtek_sari pisze:Druga sprawa to masa z modułu ma być podłączona bezpośrednio a aku?
Masę podłącz do masy, gdzie masz miejsce. Z tego co pamiętam to podłączenie plusa bez podłączonej masy kończy się obowiązkowym spaleniem modułu więc uważaj.
wojtek_sari pisze:Trzecia sprawa to czy na cewkę mogę podać napięcie 12V bezpośrednio z akumulatora? Ponieważ w wiąze mam przez przekaźnik do grzania kolektora, a mi sie poprosu nie przyda.
Ale musi być rozłączana po zapłonie aby się nie grzała.

Opisz dokładniej co chcesz uzyskać i na jakim silniku.

Zmiana układu zapłonowego na halla

: wt lip 05, 2011 14:44
autor: wojtek_sari
Uzyskać chce iskre w silniku 16V na dwóch podwójnych gaźnikach, mam aprart który pasuje w głowe z 16V, ma wyprzedzenie podcisnieniowe i czujnik halla. Thx za info.