Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MorpheusJG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 31, 2010 19:26
Lokalizacja: Jelenia Góra

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: MorpheusJG » sob lip 02, 2011 13:22

Witam wszystkich. Otóż mam taki mały problem. Dziś byłem wymienić olej bo przejechałem ponad 10 tys za dużo :(
Jak szukałem to wszyscy piszą o kasowaniu inspekcji jednak mi żadne komunikaty nie wyświetlały się i stąd taki przebieg bez wymiany oleju. Z tego co wiem powinno się wyświetlać na liczniku przypomnienie o wymianach oleju, przeglądach itp. a u mnie nic takiego nie było. Proszę o poradę czy może da się to uaktywnić samemu czy trzeba vagiem??

Dziękuję i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: grg474 » sob lip 02, 2011 18:57

najprawdopodobniej masz ustawione Longlife czyli wymiana co 30tys


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
MorpheusJG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 31, 2010 19:26
Lokalizacja: Jelenia Góra

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: MorpheusJG » sob lip 02, 2011 19:14

No ale czy da się to zmienić na 15 tys??



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: jeryk10 » sob lip 02, 2011 19:25

Tak da zmienic nie wiem czy vagiem da ale VAS 5051 to napewno


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
MorpheusJG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 31, 2010 19:26
Lokalizacja: Jelenia Góra

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: MorpheusJG » sob lip 02, 2011 20:55

Hehe dziękuje za pomoc ale co to jest VAS 5051 ???? Czy nie da się tego ustawić z poziomu deski zegarów?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: doggie » sob lip 02, 2011 22:22

jeryk10 pisze:Tak da zmienic nie wiem czy vagiem da ale VAS 5051 to napewno
da się zmienić klawiszami na liczniku :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2301532" onclick="window.open(this.href);return false;



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: jeryk10 » ndz lip 03, 2011 10:58

Zegarami to sprawa oczywista ale mnialem na mysli ustawienie przegladu z 30 tys na 15 tys


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
MorpheusJG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 31, 2010 19:26
Lokalizacja: Jelenia Góra

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: MorpheusJG » ndz lip 03, 2011 11:29

Próbowałem zegarami czyli jak bylo napisane: przyciskam kasowanie dziennego przebiegu nastepnie wlaczam zaplon na wyswietlaczu pojawia sie napis serwis nastepnie puszczam kasowanie przebiegu dziennego i przyciskam minuty na ustawianiu zegara, i nic sie nie wyswietla wiec nadal nie wiem czy nie umniem zaprogramowac te nieszczesne 15 tys km do nastepnej wymiany oleju. Jak pisalem nie chce kasowac inspekcji tylko ja ustawic na 15tys :rozpacz:



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: grg474 » ndz lip 03, 2011 12:15

MorpheusJG pisze:Jak pisalem nie chce kasowac inspekcji tylko ja ustawic na 15tys
EDIT - wpis niezgodny z regulaminem
Ostatnio zmieniony ndz lip 03, 2011 19:34 przez grg474, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: edzio » ndz lip 03, 2011 14:12

grg474 pisze:no to zajrzyj do mnie i przestawimy
Pkt.9 regulaminu ,proszę się zapoznac. :bajer:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: doggie » ndz lip 03, 2011 17:04

jeryk10 pisze:Zegarami to sprawa oczywista ale mnialem na mysli ustawienie przegladu z 30 tys na 15 tys
kolego jeryk10 :bajer: właśnie przestawiąjąc przyciskami na liczniku automatycznie interwał serwisowy przechodzi w tryb stały co 15 tyś km lub raz w roku, nawet jak wcześniej był ustawiony Long Life czyli co 30 tyś lub raz na 2 lata

MorpheusJG pisze:Próbowałem zegarami czyli jak bylo napisane: przyciskam kasowanie dziennego przebiegu nastepnie wlaczam zaplon na wyswietlaczu pojawia sie napis serwis nastepnie puszczam kasowanie przebiegu dziennego i przyciskam minuty na ustawianiu zegara, i nic sie nie wyswietla wiec nadal nie wiem czy nie umniem zaprogramowac te nieszczesne 15 tys km do nastepnej wymiany oleju. Jak pisalem nie chce kasowac inspekcji tylko ja ustawic na 15tys :rozpacz:

prawdopodobnie masz już ustawiony na tryb co 15 tyś km, możesz to klawiszami sprawdzić " onclick="window.open(this.href);return false;


wyłącz silnik, włącz zapłon, następnie przez kilka sekund przytrzymaj TRIP, wyświetli się jaki masz interwał



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Golf V 2.0 TDi 2004 rok inspekcja

Post autor: jeryk10 » pn lip 04, 2011 20:50

dzieki za wyjasnienie :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości