
czujnik ładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik ładowania
mam problem gdzie znajduje sie czujnik ładowania akumulatora
jak odłączę wtyczke z alternatora to mi miga kontrolka oleju a nie od ladowania prosze o podanie przyczyny?

czujnik ładowania
to jest normalne ze jak odlaczysz wtyczke z alternatora to kontrolka ladowania nie bedzie sie swiecic Jak jest wlaczony zaplon to kontrolka ladowania sie pali poniewaz alternator podaje na nia mase jezeli odpalisz auto to kontrolka gasnie bo wtedy alternator mase zamienia na plus i kontrolka gasnie Do kontrolki dochodzi napiecie po zaplonie i masa z alternatora A znajduje sie czujnik w zegarach
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
czujnik ładowania
Kolego! Nie ma czegoś takiego jak "czujnik ładowania". Układ kontroli ładowania to regulator w alternatorze oraz przewody i lampka (LED) kontrolna w liczniku. Odłączenie wtyczki z dwoma (w Dieslu) przewodami pozbawia kierowcę informacji o działaniu układu, jednocześnie brak jest świecenia kontrolki i wzbudzenia alternatora.
Miganie kontrolki oleju oraz ostrzegawczy sygnał dźwiękowy to inny obwód "pilnujący" prawidłowego ciśnienia powiązany z obrotami silnika.
Odłączenie wtyczki unieruchamia oba te systemy kontroli, z tym że "uszkodzenie" ładowania jest widoczne przez brak kontrolki ładowania przed uruchomieniem silnika, a "uszkodzenie" kontroli ciśnienia - tak jak Kolega opisał.
Miganie kontrolki oleju oraz ostrzegawczy sygnał dźwiękowy to inny obwód "pilnujący" prawidłowego ciśnienia powiązany z obrotami silnika.
Odłączenie wtyczki unieruchamia oba te systemy kontroli, z tym że "uszkodzenie" ładowania jest widoczne przez brak kontrolki ładowania przed uruchomieniem silnika, a "uszkodzenie" kontroli ciśnienia - tak jak Kolega opisał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości