Problem z odpalaniem...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem...
Witam Wszystkich! Posiadam Mk3 Tdi 90 km, 1994r. i mam problem z odpaleniem. Już pisze o co caman. Wsiadam do autka przekręcam kluczyk w stacyjce i nie ma ani jednej kontrolki na tablicy!!!! Kręci ale bez skutku nawiew pracuje radio gra tylko brak kontrolek na budziku! Elektryk powiedział rzekomo, że trzeba wymienić skrzynkę z bezpiecznikami i będzie palił. Pytanie czy elektryk ma rację? Czy miał ktoś może podobny problem, albo ktoś się może zna na elektryce i może podsunąć mi pomysł jak to rozwiązać. Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem jak to ugryźć a wole poradzić się najpierw forumowiczów zanim wpakuje kasę jakiemuś elektrykowi, a gofer potrzebny do pracy:). Dziękuje z góry za jakąkolwiek pomoc.
Problem z odpalaniem...
Właśnie dzisiaj byłem u jednego i nic nie znalazł:(( Stwierdził że wszystko jest ok samochód zapalił dojechałem do domu i znowu to samo brak kontrolek nie chce zapalić zaciągnąłem go do innego mechanika założył inna kostkę stacyjkę i nic wieczorem będę wiedział czy coś zrobił ma pogrzebać w elektryce może to coś związane z alarmem bo ma fabryczny rozłączany z kluczyka bez pilota. Chyba że kiedyś był pilot ale ja już takiego sprowadziłem. Jak coś się dowiem to napisze bo na tą chwilę czarna magia...
Problem z odpalaniem...
Odebrałem dzisiaj auto, odpala wszystko jest ok! Mechanik powiedział, że zmostkował jakieś kable łączące stacyjkę ze skrzynką bezpieczników i ma chodzić nie ma innej opcji (sprawdzał wszystkie kostki, stacyjkę, skrzynkę z bezpiecznikami alarm) !!!! I nic więcej nie mogłem z niego wydobyć powiedział tylko jeszcze że jak nawali jeszcze raz to samo to naprawi za fri. Czas pokaże i na dobrą sprawę i tak nie wiem co było zepsute.To tyle i mam nadzieje,że już nie nawali!!!
-
- Nowicjusz
Problem z odpalaniem...
LewyTDI czy masz możliwość sprawdzenia jakie kable zmostkował ten elektryk