Ehhh
Bi-xenon - soczewka z ruchomą przesłoną, prawdziwe bi-xenony są tylko na palnikax D2S lub D4S czyli nowszych.
Chińskie bi-xenony w soczewce używają głównie palników 880 lub 881 tylko dlatego że te palniki są długie, na tyle długie że trafiają w odpowiednią ogniskową lustra-w dopowiednie miejsce które dobrze skupia światło, tak to można wyjaśnić w super uproszczeniu.
Każdy prawdziwy bixenon jest jedynie na soczewce + ruchoma przesłona + palnik.
Co do jakości - jak trafisz na chińczyka tak masz - raz totalny bubel, raz super jakość a raz tak sobie.
Jak kupisz np z audi, to musisz całość dopasować, kleić, wstawiać, poziomować, wycinać lustra, wkręcać, wiercić.
Chińskie bi-xenony, czyli soczewki na palnik 880 montuje się w ten sposób - w miejsce żarówki wkłada się soczewkę (wcześniej odklejając klosz), potem soczewkę po prostu się przykręca, nakleja klosz i po wszystkim. Jak krzywo to ustawisz to kaplica i trzeba poprawiać.
Bi-xenon na H4 pasuje jedynie do reflektorów w których były żarówki H4 czyli żarówka, która ma 2 świecące elementy - żarniki. Jeden żarnik do mijania, drugi di długich. Bi-xenon na H4 to chiński wymysł. Nie ma soczewek na H4 itp.
To jest żarówka H4 - widać w niej 2 żarniki - świecące "sprężynki"
To jest xenonowy zamiennik żarówki, tandetny niby bixenon z chin:
A to jest soczewka z ruchomą przesłoną, prawdziwy bi-xenon na palnik D2S, takie coś trzeba porządnie wmontować do lampy:
A to chińska soczewka do montażu w reflektorze na niehomologowany palnik 880 / 881:
Cokolwiek zamontujesz do golfa 2 jesteś narażony na mandaty i utraty dowodu rejestracyjnego. Jak będzie wypadek i jak ktoś się kapnie że masz xenon, to choćbyś nie był winny i tak możesz być winny bo ktoś powie że masz xenon i go oślepiłeś.
Znajomy miał w Hondzie Civic z roku 95 xenona w soczewce (nie bi-xenona tylko "zwykłego" xenona). Zatrzymali mu dowód w sumie 3 razy - za pierwszym razem zatrzymanie dowodu i 200 zł mandatu + przegląd za 50 zł. Potem była powtórka z zabawy-200 zł, zatrzymanie dowodu + przegląd. Na końcu dostał mandat 500 zł + zatrzymanie dowodu + przegląd, w sumie cała zabawa w xenon wyniosła go ponad 1000 zł i zrezygnował.
Nie chce nic mówić, ale za bardzo nie masz o tym pojęcia, zostaw to sobie, załóż przekaźniki, wymień reflektory np. na polskie Autopale, do tego porządne żarówki i można spokojnie śmigać w nocy.