Elektryka po swap PB z 93 do 1.6 gaźnik 88 POMOCY
: sob maja 14, 2011 12:58
Witam .. Mój problem polega na tym ze nie wiem Jak połączyć kilka kabli... ah nie mam cierpliwości do tego .. zacznijmy od cewki
Cewka zwykła . + 15 idące ... jeden do stacyjki zasilający 12V.. drugi idze do moduł . oba kolor czarny ..
następnie -1 czerwono czarny idący z modułu do cewki .. a następnie gdzies do skrzynki ale nie mam pojęcia gdzie go podpiąć.
Z modułu wychodzą jeszcze szary kabel do masy i zielony do ECU DIGIFANT II
...
chciałem pierwsze zeby uzyskać iskre ale na marne .. metodą prób i błędów spaliłem jedną cewkę
następnie nie wiem jak dokładnie podłączyc idące 5 kabli + jeden żółty podobno nie potrzebny .. idące do skrzynki bez .. Wiem ze idą one do 2 przekaźników pompy paliwowej i głownego .. Chciałem podpiąc całego digi najlepiej na krótko osobno te dwa przekaźniki .. pampe paliwową to można nawet chwilowo na stałe podpiąc ..
Jeszcze jedno .. czy potrzebny mi czujnik spalania stukowego . jeśli tak to gdzie on jest ? lub gdzie się go przykręca ....
stary motor to 1.6 na gaźniki 72 km z 88 roku ... nowy pochodzi z passata 93 rok 1.8 PB 112 km DIGIFANT .. posiadam z niego skrzynkę bez i resztę instalacji z pod maski
Bardzo proszę o pomoc ... z góry dzięki
Cewka zwykła . + 15 idące ... jeden do stacyjki zasilający 12V.. drugi idze do moduł . oba kolor czarny ..
następnie -1 czerwono czarny idący z modułu do cewki .. a następnie gdzies do skrzynki ale nie mam pojęcia gdzie go podpiąć.
Z modułu wychodzą jeszcze szary kabel do masy i zielony do ECU DIGIFANT II
...
chciałem pierwsze zeby uzyskać iskre ale na marne .. metodą prób i błędów spaliłem jedną cewkę
następnie nie wiem jak dokładnie podłączyc idące 5 kabli + jeden żółty podobno nie potrzebny .. idące do skrzynki bez .. Wiem ze idą one do 2 przekaźników pompy paliwowej i głownego .. Chciałem podpiąc całego digi najlepiej na krótko osobno te dwa przekaźniki .. pampe paliwową to można nawet chwilowo na stałe podpiąc ..
Jeszcze jedno .. czy potrzebny mi czujnik spalania stukowego . jeśli tak to gdzie on jest ? lub gdzie się go przykręca ....
stary motor to 1.6 na gaźniki 72 km z 88 roku ... nowy pochodzi z passata 93 rok 1.8 PB 112 km DIGIFANT .. posiadam z niego skrzynkę bez i resztę instalacji z pod maski
Bardzo proszę o pomoc ... z góry dzięki