Check Engine, EPC problem, centralny zamek
: ndz maja 08, 2011 21:29
Panowie, dość dziwny temat. Przeszukałem forum aby znaleść odp niestety nic.
1.Pierwszy problem to swięcące sie cały czas kopertówki w dzwiach wszystkie tematy jakie przeczytałem tyczyły sie nie świeceniem czy brakiem brzeczyka u mnie wszystko sie swieci i działa lecz kopertówki na stałe a samochód zamyka sie dopero za 3cim przyciśnieciu guzika na pilocie a otwiera za pierwszym. Sprawdziłem diode i jest ok, wyciągnąłem radio gdzie została fabryczna instalacja i też OK, niestety nie wiem jak mikrostyk. Moje myślenie to takie, że pokazuje on cały czas, że auto jest otwarte a co Wy na to ?
2.Kolejny problem polega na tym iż pewnego razu pojawiła się kontrolka check engine, okoliczności towarzyszace to niedogrzany silnik wiec moja diagnoza to sonda. Aby napbrać pewności postanowiłem podpiąć sie pod VAGa niestety nie można połączyć sie ze sterownikiem silnika i tak próbowałem trzy razy. Samochód po jakimś czasie zaczął szarpać przerywać i nierówno chodzić, zaryzkowałem i kupiłem nową sonde, swiece, wyczyściłem przepustnice poskładałem do kupy, przękręcam kluczyk wyjeżdzam z garazu i tak auto zostało przez noc. Następnego dnia przekręcam kluczyk i ku mojemu zdziwieniu zaczęła mrygać na żółto kontrolka oleju co wskazywało by na niski stan a jest OK wiec być może czujnik tylko dziwi mnie, że tak nagle, kontrolka check nadal sie świeci. Kolejnym etapem jest kontrolka EPC ktora zapaliła sie po ok 200m jazdy pierwsze co to sprawdziłem stop i jest ok więc nie wiem gdzie szukać problemu a jak wspominałem nie moge podpiąć sie do VAGa a samochód jeździ jak nowy. Silnik to 1.6 16V AZD
Z góry dzieki za odpowiedz.
1.Pierwszy problem to swięcące sie cały czas kopertówki w dzwiach wszystkie tematy jakie przeczytałem tyczyły sie nie świeceniem czy brakiem brzeczyka u mnie wszystko sie swieci i działa lecz kopertówki na stałe a samochód zamyka sie dopero za 3cim przyciśnieciu guzika na pilocie a otwiera za pierwszym. Sprawdziłem diode i jest ok, wyciągnąłem radio gdzie została fabryczna instalacja i też OK, niestety nie wiem jak mikrostyk. Moje myślenie to takie, że pokazuje on cały czas, że auto jest otwarte a co Wy na to ?
2.Kolejny problem polega na tym iż pewnego razu pojawiła się kontrolka check engine, okoliczności towarzyszace to niedogrzany silnik wiec moja diagnoza to sonda. Aby napbrać pewności postanowiłem podpiąć sie pod VAGa niestety nie można połączyć sie ze sterownikiem silnika i tak próbowałem trzy razy. Samochód po jakimś czasie zaczął szarpać przerywać i nierówno chodzić, zaryzkowałem i kupiłem nową sonde, swiece, wyczyściłem przepustnice poskładałem do kupy, przękręcam kluczyk wyjeżdzam z garazu i tak auto zostało przez noc. Następnego dnia przekręcam kluczyk i ku mojemu zdziwieniu zaczęła mrygać na żółto kontrolka oleju co wskazywało by na niski stan a jest OK wiec być może czujnik tylko dziwi mnie, że tak nagle, kontrolka check nadal sie świeci. Kolejnym etapem jest kontrolka EPC ktora zapaliła sie po ok 200m jazdy pierwsze co to sprawdziłem stop i jest ok więc nie wiem gdzie szukać problemu a jak wspominałem nie moge podpiąć sie do VAGa a samochód jeździ jak nowy. Silnik to 1.6 16V AZD
Z góry dzieki za odpowiedz.