Strona 1 z 1

czujnik temperatury mk4

: pt kwie 08, 2011 20:39
autor: doomel
Witajcie,
mam problem typu ciężkiego odpalaniu na cieplejszym silniku (70-90C ) częściowo wyeliminowałem problem wymianą akumulatora (i tak był do wymiany) ale na ciepłym jak odepnę kostkę od czujnika temp. wody (4kabelki ma) to pali od strzała...

rada to zmiana map silnika 300zł jak już wyczułem mój rynek kujawsko-pomorski (silnik AHF)

ale pomyślałem sobie, że może zamiast mapowania za 300zł założę automat włącznika jakiś np. po osiągnięciu 14V załącza obwód czujnika nie wiem za bardzo tylko jak by to zrobić... macie jakieś pomysły i czy to faktycznie by zadziałało nie mam na wylocie 300zł :/

czujnik temperatury mk4

: sob kwie 09, 2011 00:08
autor: guziolek
To co piszesz to jakieś drutowanie, ludzie wlutowują jeszcze opornik w obwód z czujnikiem temperatury ale to oszukiwanie ecu, który zwiększa na tej podstawie dawkę paliwa jakby silnik był zimny. Nic dobrego z czegoś takiego się nie urodzi na pewno i jest to tak samo druciarstwo. Były o tym oporniku tematy więc sobie poszukaj i zobaczysz na ile to pomaga i jakie są opinie. Lepiej wyskrob te 300zł...

czujnik temperatury mk4

: sob kwie 09, 2011 09:51
autor: italiano_83
Na początek przeczytaj sobie ten temat i podnieś dawkę startową vagiem na max, coś tam pomaga nawet na ciepłym silniku.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=191242" onclick="window.open(this.href);return false;

Twój pomysł jak dla mnie jest zbyt przekombinowany- przerost formy nad treścią. Jak już bardzo chcesz, to wystarczy pociągnąć dwa kable i włącznik do kabiny, i przed rozruchem na ciepłym silniku najnormalniej w świecie odciąć sygnał do ECU i wtedy odpali od strzała.
A najlepiej to zamiast wydawać 300-400zł dozbierać kasę do 900zł pojechać na program i tuner obrobi ci mapy startowe w cenie usługi.

czujnik temperatury mk4

: sob kwie 09, 2011 10:42
autor: Qto
Zdecydowanie przekombinowany pomysł :panna: ...a jeszcze pytanie czy sam czujnik temperatury jest sprawny ??...bo ostatnio trafiają się przypadki wymiany połowy instalacji od np. świateł stopu ale o sprawdzeniu żarówek nikt nie pomyśli :bajer: