Strona 1 z 1

Po przekładce automat->manual ,elektryka.

: pn mar 28, 2011 10:20
autor: boneksl
Koledzy,jestem już po przełożeniu skrzyni manualnej w miejsce automatycznej ag4.
Przekodowałem sterownik silnika na skrzynie manualną i wyciągnąłem przekaźnik nr 175 a następnie z pinu 2 (ignition) zrobiłem przejście na pin 8 (sygnałowy do rozrusznika).

Auto odpala i jeździ ,ale:
-Po jakimś czasie tylne światła stop są włączone, nawet po wyciągnięciu kluczyka.Sprawdzałem na 2 czujnikach (stary i nowy "zielony" z VW) .
-W momencie wciskania hamulca zapala się prawa postojówka.
-Po załączeniu zapłonu pojawia się komunikat "check brake pads" mimo ,że klocki nie mają czujników ,zawsze czujniki po prostu wisiały więc nie w tym problem.

proszę o porady.

Po przekładce automat->manual ,elektryka.

: pn mar 28, 2011 10:23
autor: Qto
boneksl pisze:-W momencie wciskania hamulca zapala się prawa postojówka.
masa dobra w tylnych lampach ??
boneksl pisze:-Po załączeniu zapłonu pojawia się komunikat "check brake pads" mimo ,że klocki nie mają czujników ,zawsze czujniki po prostu wisiały więc nie w tym problem.
kodowanie licznika trzeba zmienić jeżeli czujniki nie podłączone...

Re: Po przekładce automat->manual ,elektryka.

: pn mar 28, 2011 11:25
autor: boneksl
Kolego w lampach nic nie było robione. A co do czujników licznik był zakodowany poprawnie, czujniki nie były podłączone i nie było błędu ,teraz także nie są podłączone a błąd jest.

Wiem tylko ,że przekaźnik 175 odpowiada za bieg N w automacie i wsteczny,tylko nie wiem czy za coś jeszcze.

Po przekładce automat->manual ,elektryka.

: pn mar 28, 2011 15:32
autor: grg474
boneksl, krótkie pytanie jaki silnik
teraz tak - pin 4 przekaźnika wstecznego dla wersji z automatyczną skrzynia biegów - przewód koloru czarno/niebieski gr. 1mm należy poprowadzić do wtyczki T10/10 czyli pin 10 wtyczki koloru pomarańczowego a stamtąd do czujnika wstecznego w skrzyni biegów - czujnik wstecznego uzyskuje drugim przewodem czarno/zielonym poprzez wtyczkę T10/3 czyli pin 3 wtyczki pomarańczowej - napięcie z bezpiecznika 7
Myślę że jeżeli odetniesz te przewody i puścisz tak jak napisałem problem się rozwiąże
Następną sprawą jest czy przekodowałeś sterownik silnika na manualną skrzynię biegów

Po przekładce automat->manual ,elektryka.

: pn mar 28, 2011 19:11
autor: Qto
grg474 pisze:Następną sprawą jest czy przekodowałeś sterownik silnika na manualną skrzynię biegów
boneksl pisze:Przekodowałem sterownik silnika na skrzynie manualną

Po przekładce automat->manual ,elektryka.

: pn mar 28, 2011 22:17
autor: grg474
boneksl pisze:-Po załączeniu zapłonu pojawia się komunikat "check brake pads" mimo ,że klocki nie mają czujników
wejdź w CANGATEWAY i zmień wartość softcoding na 00006
cytat z wiadomości "Co do objawów nie napisałem najważniejszego ,co zauważyłem dzisiaj ,włączając postojowe światła zapalają się światła stop z tyłu." słuchaj - wiem że nie grzebałeś przy światłach ale to +
boneksl pisze:-Po jakimś czasie tylne światła stop są włączone, nawet po wyciągnięciu kluczyka.Sprawdzałem na 2 czujnikach (stary i nowy "zielony" z VW) .
-W momencie wciskania hamulca zapala się prawa postojówka.
wskazuje na brak masy w lampie lub zwarcie robi któraś żarówka.
Tak jak napisałem ci wcześniej z tej wtyczki gdzie był przekaźnik masz pin 4 (kabel dający plus dla żarówek stop) i pin 5 - kabel z bezpiecznika 7
Zgodnie z tym co napisałem wyżej pociągnij te przewody do czujnika wstecznego