ABF tragiczna praca na jalowym + dym
: czw mar 10, 2011 16:47
Witam, mam taki problem z ABF , dostalem auto do poprawki po nieudanym swapie z 9A, silnik w stanie bdb ponad 14 bar. na cyl. , cisnienie oleju 6 bar przy gazie, nieco ponad 1.5 na wolnych. Motor w ogule nie moze wystabilizowac wolnych obrotow i dymi na czarno, moc i wkrecanie sie na wysokie jest ok. Mozne napisze jakie parametry sa jak jest nagrzany z vwtoola:
-chlodziwo 93.5 st.
- IAT 12st.
- czas impulsu 3.56ms
- obroty 650-1100 jak chwilowo zaffaluja, jezeli kulawo dziala to ma ok 950.
- kat otwarcia przelustnicy 4st.
- ISV 46.5 %
- sonda 0.8V
- obciazenie silnika 37-45 % !!!
Instalacja w calosci rozpruta i sprawdzona, wszystkie masy i wszystkie + sa jak powinny byc, nawet sprawdzanie w czasie pracy. Motor doslownie pyrka jezeli jakim cudem zestabilizuje obroty tak jakby przerywal , niepokoi mnie duze obciazenie 20-30% bym sie zgodzil ale nie ponad 40, wkreca sie na obroty bez zajakniecia i moc trzyma ladnie, tyle ze te wolne warjuja. Napisze jeszcze co wymienilem:
- sterownik z innego ABF to samo co na starym, ale stary dziala w innym ok
- TPS nowy
- IAT nowy
- czujnik polozenia walku nowy
- aparat z hallem sprawdzony w inny ABF
- cisnienie paliwa sprawdzone 3 bar
- rozzxad w calosci rozebrany wszystkie znaki lacze z miedzy walkowymi ok
- Switch ok
- zaworek filtra weglowego ok
- wszystkie wezyki z podcisnien nowe. + nowe uszczelki w calym dolocie.
Pomozcie bo mnie krew normalnie zaleje...
-chlodziwo 93.5 st.
- IAT 12st.
- czas impulsu 3.56ms
- obroty 650-1100 jak chwilowo zaffaluja, jezeli kulawo dziala to ma ok 950.
- kat otwarcia przelustnicy 4st.
- ISV 46.5 %
- sonda 0.8V
- obciazenie silnika 37-45 % !!!
Instalacja w calosci rozpruta i sprawdzona, wszystkie masy i wszystkie + sa jak powinny byc, nawet sprawdzanie w czasie pracy. Motor doslownie pyrka jezeli jakim cudem zestabilizuje obroty tak jakby przerywal , niepokoi mnie duze obciazenie 20-30% bym sie zgodzil ale nie ponad 40, wkreca sie na obroty bez zajakniecia i moc trzyma ladnie, tyle ze te wolne warjuja. Napisze jeszcze co wymienilem:
- sterownik z innego ABF to samo co na starym, ale stary dziala w innym ok
- TPS nowy
- IAT nowy
- czujnik polozenia walku nowy
- aparat z hallem sprawdzony w inny ABF
- cisnienie paliwa sprawdzone 3 bar
- rozzxad w calosci rozebrany wszystkie znaki lacze z miedzy walkowymi ok
- Switch ok
- zaworek filtra weglowego ok
- wszystkie wezyki z podcisnien nowe. + nowe uszczelki w calym dolocie.
Pomozcie bo mnie krew normalnie zaleje...