Układ wybiegu wentylatora("dochładzania")-1V,RA,SB
: pn lut 28, 2011 21:03
Witam,
Znalazłem informację odnośnie dodatkowej funkcji golfów z dieslami jaką był układ dochładzania montowany w autach z seryjnym hakiem i z przeznaczeniem na ciepłe kraje.
Na forum przewija się temat ale nie jest tam jasno napisane jak on działa.
Doszukałem się że w skład tego układu wchodzi żółty czujnik temperatury (100oC) o nr.: 191 919 521D przykręcany na blaszce za głowicą bliżej środka samochodu (natomiast gaźnikowce miały wkręcony czerwony czujnik w gaźnik) i dodatkowo do tego układu jest jeszcze przekaźnik 191 955 532A o numerze 31.
Co do diesla to Etka mówi że powinien przyjść czujnik brązowy 4 piny o numerze 357 919 369E (wszystko widać na rys 216-00) i być zamocowany w króćcu o nr. 068 121 144 z boku głowicy cylindrów. I tutaj pytanie Czy ten czujnik był montowany w nowszych wersjach golfa zamiast tego żółtego? Jeżeli tak to dla czego ma w środku 2 czujniki o różnych progach zadziałania?
Dodatkowo na rysunku 260-05 jest informacja o wiązce przewidzianej dla tego systemu i wyraźnie widać tam przekaźnik (podłączony do czujnika w chłodnicy), ale niestety nie ma odnośnika.
Jeżeli coś namotałem to pytajcie.
Pozdrawiam,
finch
Znalazłem informację odnośnie dodatkowej funkcji golfów z dieslami jaką był układ dochładzania montowany w autach z seryjnym hakiem i z przeznaczeniem na ciepłe kraje.
Na forum przewija się temat ale nie jest tam jasno napisane jak on działa.
Doszukałem się że w skład tego układu wchodzi żółty czujnik temperatury (100oC) o nr.: 191 919 521D przykręcany na blaszce za głowicą bliżej środka samochodu (natomiast gaźnikowce miały wkręcony czerwony czujnik w gaźnik) i dodatkowo do tego układu jest jeszcze przekaźnik 191 955 532A o numerze 31.
Co do diesla to Etka mówi że powinien przyjść czujnik brązowy 4 piny o numerze 357 919 369E (wszystko widać na rys 216-00) i być zamocowany w króćcu o nr. 068 121 144 z boku głowicy cylindrów. I tutaj pytanie Czy ten czujnik był montowany w nowszych wersjach golfa zamiast tego żółtego? Jeżeli tak to dla czego ma w środku 2 czujniki o różnych progach zadziałania?
Dodatkowo na rysunku 260-05 jest informacja o wiązce przewidzianej dla tego systemu i wyraźnie widać tam przekaźnik (podłączony do czujnika w chłodnicy), ale niestety nie ma odnośnika.
Jeżeli coś namotałem to pytajcie.
Pozdrawiam,
finch