Duży pobór prądu, odpalenie rano, pulsujące oświetlenie
: śr lut 16, 2011 18:03
Witam.
Mam trzy problemy:
Golf II z monowtryskiem i gazem (chodzi tylko na gazie. Na benzynie nie odpala - więcej na ten temat tutaj) + uszkodzona sonda lambda (z tego co gazownik powiedział)
1. Pobór prądu przy wyłączonym silniku i odłączonym (z kostki) radiu to 470mA. Samochód bez alarmu, centralnego. Drzwi oczywiście pozamykane. Co może pobierać tak duży prąd? Rozrusznik? - i tu drugie pytanie
2. Codziennie odpalając z rana, pomimo naładowanego akumulatora, który całą noc był podłączony do prostownika, wydaje mi się, że wstrzymuje wał. Nie kręci równomiernie, ale tak jakby co 4 cylinder coś wstrzymywało obrót wału (świece nowe, kupione miesiąc temu). Potem pomimo 2-3 godzinnych przerw w odpalaniu nawet na mrozie kręci równo. Następnego dnia to samo.
3. Pulsujące oświetlenie. Całe. Podświetlenie deski, światła mijania, oświetlenie kabiny. Na wolnych obrotach wszystko jest ok, jednak po dodaniu gazu, światła zaczynają pulsować. Da się słyszeć również jakiś dziwny dźwięk, który jest zsynchronizowany z pulsowaniem świateł.
Wszystkie problemy występowały przed uszkodzeniem monowtrysku, czyli wszystkie problemy występowały zarówno na gazie jak i na benzynie.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Mam trzy problemy:
Golf II z monowtryskiem i gazem (chodzi tylko na gazie. Na benzynie nie odpala - więcej na ten temat tutaj) + uszkodzona sonda lambda (z tego co gazownik powiedział)
1. Pobór prądu przy wyłączonym silniku i odłączonym (z kostki) radiu to 470mA. Samochód bez alarmu, centralnego. Drzwi oczywiście pozamykane. Co może pobierać tak duży prąd? Rozrusznik? - i tu drugie pytanie
2. Codziennie odpalając z rana, pomimo naładowanego akumulatora, który całą noc był podłączony do prostownika, wydaje mi się, że wstrzymuje wał. Nie kręci równomiernie, ale tak jakby co 4 cylinder coś wstrzymywało obrót wału (świece nowe, kupione miesiąc temu). Potem pomimo 2-3 godzinnych przerw w odpalaniu nawet na mrozie kręci równo. Następnego dnia to samo.
3. Pulsujące oświetlenie. Całe. Podświetlenie deski, światła mijania, oświetlenie kabiny. Na wolnych obrotach wszystko jest ok, jednak po dodaniu gazu, światła zaczynają pulsować. Da się słyszeć również jakiś dziwny dźwięk, który jest zsynchronizowany z pulsowaniem świateł.
Wszystkie problemy występowały przed uszkodzeniem monowtrysku, czyli wszystkie problemy występowały zarówno na gazie jak i na benzynie.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
