Strona 1 z 1
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:02
autor: guziklolek
Tak jak w temacie mam pytanie co mogł spowodować po 6 miesiącach od regeneracji alternatora zurzycie łożyska ( jak zapalony jest samochod to tak świszczy) mój silnik to 1.8 rp golf mk2 prosze o pomoc
i jak ktoś się orientuje to ile naprawa może kosztować takiego czegoś
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:11
autor: _Bolec_
napinacz może, ale pewien nie jestem
albo tak zregenerowane było
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:14
autor: emilos
czy napewno to lozysko piszczy ? nie pasek ?
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:17
autor: emilos
jedz do innego mechanika niech zobaczy czasami dwoch mechanikow ma rozne diagnozy moze to nie byc lozysko skoro mowisz ze bylo pol roku temu regenerowane. jesli to znow lozysko to kiedys mialem problem w alternatorze z tulejkami przy lozysku przez co szybciej sie zuzywalo
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:27
autor: guziklolek
nie mam tak naprawde pojęcia czy na 100% procent swiszczy łożysko ale pasek to raczej nie jest jeszcze zauważyłem ze jak pasek idzie od pompy wody to nie idzie w gore calkiem prosto tylko lekko jest odchylony w strone silnika(w prawo stojąc przodem do auta) i jest krzywo i nie wiem czy to normalne
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:34
autor: guziklolek
tak to wygląda
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:38
autor: emilos
duzo moze byc rzeczy piszczacych pod maska rolka napinacza, pasek klinowy itp itd czasami nawet zwykly brod na poczatek polej pasek wd40 moze samo przestanie, jak nie to sprawdz pasek klinowy czy nie jest zmurszaly.
Problem z alternatorem
: czw lut 03, 2011 22:45
autor: guziklolek
a jak był wymieniony 6 miesiecy temu to by sie cos z nim stalo tak szybko ? a z tą krzywizna to normalne ?
a tak poza tematem czy ma znacznie jak brakuje płynu do wsopomagania i nie wiem jaki był tam płyn wczesniej to moge wlac innej firmy? czy musze calkiem nowy
Problem z alternatorem
: pt lut 04, 2011 14:02
autor: T.O.B.I.
albo alternator został źle osadzony albo koło pasowe za głęboko weszło, pasek powinien być w linii prostej, do wspomagania lepiej wlać cały nowy płyn zwłaszcza że wchodzi go tam mniej niż litr, pytaj o zielony febi
Problem z alternatorem
: pt lut 04, 2011 14:37
autor: guziklolek
a jak nie mam wspomagania to do tego kółka od pompy wody powinno byc tez prosto ?
Problem z alternatorem
: pt lut 04, 2011 21:18
autor: Paweł Marek
oczywiście, ale trudno napisać nie widząc tego które koło nie jest w "płaszczyźnie" pozostałych, musisz sam dojść do tego i zdobyć odpowiednie lub kombinować z podkładkami.
Problem z alternatorem
: sob lut 05, 2011 02:47
autor: guziklolek
to mi kuta**y od pompy wody złe włożyli na 100% bo była wymieniana