Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3
: wt sty 11, 2011 11:11
Witam. Golf II r.88, poj.1.3
Gzie powinien być wpięty przewód, który z jednej strony podłączony jest do podciśnienia przy aparacie zapłonowym.
Czy wypięty wężyk z podciśnienia może być przyczyną problemów z odpaleniem auta?
I drugie pytanie czy poniższy sposób sprawdzania cewki jest właściwy:
do wymontowanej z auta cewki podłączyłem do pinu 15 (+) prostownik czyli podałem 12V, na bolcu 4 do którego wpinany jest kabel wysokiego napięcia pojawiło się napięcie 12V. Jak podłączyłem miernik do pinów 1 (-) i 15(+) to pokazała się rezystancja ale nie była stała tylko miernik pokazywał różne wartości.
Czy tak ogólnie cewka jest raczej dobra czy raczej padnięta?
Gzie powinien być wpięty przewód, który z jednej strony podłączony jest do podciśnienia przy aparacie zapłonowym.
Czy wypięty wężyk z podciśnienia może być przyczyną problemów z odpaleniem auta?
I drugie pytanie czy poniższy sposób sprawdzania cewki jest właściwy:
do wymontowanej z auta cewki podłączyłem do pinu 15 (+) prostownik czyli podałem 12V, na bolcu 4 do którego wpinany jest kabel wysokiego napięcia pojawiło się napięcie 12V. Jak podłączyłem miernik do pinów 1 (-) i 15(+) to pokazała się rezystancja ale nie była stała tylko miernik pokazywał różne wartości.
Czy tak ogólnie cewka jest raczej dobra czy raczej padnięta?