Strona 1 z 2

alternator mk2

: pn sty 10, 2011 22:16
autor: mati17_17
witam czy jest możliwa wymiany łozysk w alternatorze golf 2 silnik 1.6

alternator mk2

: pn sty 10, 2011 22:23
autor: bullas
tak :grin:

alternator mk2

: wt sty 11, 2011 14:37
autor: mati17_17
a mógłby mi ktoś podac rozmiar łozysk bo bym sobie kupił i tak po krótce opowiedzieć jak sie za to zabrać

alternator mk2

: wt sty 11, 2011 14:51
autor: Robs
Nie jestem pewien ale były co najmniej 2 marki alternatorów montowane: Valeo i chyba Bosch sprawdź i podaj jakieś dane alternatora.

alternator mk2

: wt sty 11, 2011 15:04
autor: finni
W moim temacie dotyczącym alternatora do silnika PF:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=336974" onclick="window.open(this.href);return false;

Potrzebowałem łożyska 6203 zamknięte w metalowej obudowie. Wymiary: 40mm (zewnętrzna średnica), 17mm (wewnętrzna), 12mm(grubość)
Jak wyjmiesz łożyska z korpusu to się pochwal sposobem.
Pozdrawiam

alternator mk2

: wt sty 11, 2011 20:10
autor: mati17_17
mysle z eto nie bedzie takim problemem dla mnie jakby co to spróbuje zagzrać łozysko palnikiem i wtedy powinno pójsśc (oczywiście o ile sie da)

alternator mk2

: wt sty 11, 2011 22:38
autor: bodzio_j
mati17_17, Nie kupuj łożysk przed rozebraniem altka. Są dwa rodzaje (mowa o boschu)

alternator mk2

: wt sty 11, 2011 22:52
autor: jeryk10
palnikiem :grin: to idzie normalnie sciagaczem i mlotkiem

alternator mk2

: wt sty 11, 2011 23:37
autor: Johnatan
zmieniałem w Iskrze :D:D 2 szpilki nie dało sie odkrecić.. wiec.. szykuj sie na plan awaryjny że auto nie bedzie jeździło w ten sam dzien :)

Re: alternator mk2

: śr sty 12, 2011 12:17
autor: finni
mati17_17 pisze:mysle z eto nie bedzie takim problemem dla mnie jakby co to spróbuje zagzrać łozysko palnikiem i wtedy powinno pójsśc (oczywiście o ile sie da)
Jak zagrzejesz łożysko w korpusie to i korpus się rozszerzy, a wg. mnie chodzi o to aby wyjąć łożysko z korpusu (najtrudniej z tym tylnym, do którego nie ma dojścia)
Jak wyciągniesz to fotki podeślij :)

alternator mk2

: śr sty 12, 2011 19:48
autor: mati17_17
na razie nie mam kiedy tego zacząc a mam jeszcze takie opytanie czy to aby na pewno jest altek bo mój problem wygląda tak mam obroty rzedu 1000 i słychac takie pukniecia ładowanie jest ok

alternator mk2

: czw mar 24, 2011 23:56
autor: Striker2
sorki za odkop ale mam właśnie podobny problem z alternatorkiewm w moim mk II 1.6benz 70km, na wolnych obrotach rzęziło mi coś pod maską i zauważyłem że są to łożyska alternatora, chce je wymienić ale z racji że potrzebuje auta na co dzień, czy istnieje możliwość że podam wam wszystko co na nim pisze i pomożecie mi w wyborze łożysk do niego, i ogólnie jeżeli chodzi o regenerację to co dokładnie się robi???, ładowanie mam ok. Z góry dzięki za pomoc

alternator mk2

: pt mar 25, 2011 00:45
autor: Johnatan
Wątpie żeby ktoś ci w tym pomógł. Bierzesz fure na warsztat z rana. rozbierasz... Nie bedzie problemu, jak sie szpilni nie zaźrą na aluminium. Zabierz dużą lutownice kolbową bo nie odlutujesz przewodów od uzmowjenia, bo radiator odbiera całą temperature. Ogólnie nie pamietam czy trzeba uzwojenie ściągać, ja moje musiałem ściągnąć. Wyposaż sie w ściągacz do łożysk. życze ci żeby tuning sie zakończył w jednym dniu.

alternator mk2

: pt mar 25, 2011 01:12
autor: Striker2
Czyli żeby wymienić te łożyska muszę odlutować przewody???, jeżeli o to chodzi to niema z tym problemu bo mam aktualnie praktyki w warsztacie samochodowym i zapewne to sobie tam zrobię.