Wiem ze jest szukajka ale wszedzie pisza ze mozna ich uzywac zamiennie ale sa jakies tam roznice. Ze albo piny trzeba zmieniac albo kluczykiem trzeba 2 razy przekrecic albo szyby nie beda dzialac na pilot. I to dlatego zalozylem ten temat. Jako ze mialem dzisiaj okazje przetestowac jedna pompke to moge sie z wami podzielic ze 1H0 962 257 E i G sa identyczne ja mialem ta z koncowka E a teraz kupilem z G i wszystko smiga bez zarzutu. Moze ta konkretna informacja wlasnie pomoze komus kto ma lub bedzie mial taki problem jak ja
Jedna uwaga ponoc pompka ta spalila sie mi bo dostawalo sie lewe powietrze i tak jakby "dzialala non stop" brala powietrze i podcisnienia takiego nie bylo i sie spalila
No ale teraz jest juz wszystko ok
Po tym doswiadczeniu swierdzam jak wyzej ze pompki z koncowkami E lub G sa identyczne bo wszystko dziala
Przypuszczam ze inne tez sa takie same tylko liczba pinow musi sie zgadzac
Jako ze post byl pisany wczoraj a ja bawilem sie jeszcze pompka dzisiaj to podziele sie moimi doswiadczeniami z wszystkimi bo dzisiaj dopiero podlaczalem pompke na stale tak jak ori i spotkalo mnie pare niespodzianek ale wszystko smiga ladnie
Wiec:
-opuszczanie szyb z kluczyki czy pilota i domykanie w zadnym stopniu nie zalezy od pompki (odlaczylem ja calkowicie i i tak lataly) ")
-jezeli centralny zamek sie zamyka ale nie chce drzwi otworzyc (a widzialem ze pare osob ma ten problem) to proponuje tak jak w moim przypadku sprawdzic przepustowosc wezyka i jego zalozenie (czy jest w srodku przeplyw powietrza i czy nigdzie przy mocowaniu ono nie uchodzi) oraz nalezy sprawdzic czy przy zakladaniu weza na ten gwizdek dmuchajacy od pompki pod wplywem ognie czy czegos innego nie stopil sie troche ten gwizdek (u mnie tak bylo i dziurka dmuchajaca powietrze sie tak zmniejszyla ze nie dawal rady otwierac, ale co dziwne mimo wszystko zamykal)
-mimo wszsytsko aby domykanie dzialalo poprawnie jak jest pompka podlaczona nigdzie nie moze uchodzic ani wychodzic na zewnatrz (poza werzyki) powietrze. Juz tlumacze dlaczego. A wiec jezeli mamy pompke odlaczona to szyby lataja i z pilota i z kluczyka bez zarzutu, ale jesli mamy pompke podlaczona i jest nie szczelnosc to pompka nie przepusci sygnalu na sterownik od szyb i albo bedzie caly czas dmuchac albo nie bedzie zamykac lub otwierac zamka co jest spowodowane nieszczelnoscia. I wlasnie wtedy powiedzmy ze pompka bedzie "myslec", ze czegos nie zrobila dobrze i wtedy pojawiaja sie problemy z szybami chociaz nie zawsze
-nie dopuscie do dostawania sie tzw. lewego powietrza albo jego uchodzenia bo spalicie pompke. Jezeli pompka nie bedzie prawidlowo wtlaczala powietrza albo go zasysala i komus nie beda sie otwierac badz zamykac wszystkie drzwi to bedzie tak dlugo chodzila az w koncu sie spali.
Reasumujac latajace szyby nie zaleza od pompki i jej rodzaju tzn. nie wazne czy mamy 1H0 962 257 E czy G lub inne wazne zeby wtyczki byly takie same i piny odpowiadaly sobie. No i jeszcze jedno, jako ze mamy w naszych golfach pompki pneumatyczne to szczelnosc, szczelnosc, szczelnosc
Powody przedstawilem powyzej
Mam nadzieje, ze komus kto bedzie mial chociaz jeden z wymienionych problemow to pomoze bo mi wlasnie pomoglo