Strona 1 z 1
Czujnik pasów
: czw gru 30, 2010 14:18
autor: Zalman
Witam
Mam problem w moim TDI. Otóż Przestał działać mi od kierowcy czujnik pasów. Kiedy siadam na fotel nic a nic nie wyświetla ani nie brzęczy o pasy żeby zapiąć. Od strony pasażera działa.
W czym problem ?
Z góry dziękuje za pomoc
Re: Czujnik pasów
: czw gru 30, 2010 19:44
autor: doggie
Zalman pisze:Witam
Mam problem w moim TDI. Otóż Przestał działać mi od kierowcy czujnik pasów. Kiedy siadam na fotel nic a nic nie wyświetla ani nie brzęczy o pasy żeby zapiąć. Od strony pasażera działa.
W czym problem ?
Z góry dziękuje za pomoc
jedni specjalnie VAG-iem dezaktywują tę funkcję a inni wolą żeby i brzęczało .......
spróbuj poruszać połączeniem kostki od czujnika pod fotelem
Re: Czujnik pasów
: czw gru 30, 2010 22:06
autor: Zalman
Dzięki

Coś działa

odpukać

Re: Czujnik pasów
: pt gru 31, 2010 02:24
autor: evil666
Zalman pisze:Dzięki

Coś działa

odpukać

to najlepiej sprawdź czy ci się gdzieś kable nie przetarły

bo jak raz ci się tak zrobiło to zrobi i następny

Re: Czujnik pasów
: pt gru 31, 2010 08:59
autor: Zalman
hmm właśnie jest tam taka duża kostka i ona sobie tam tak wisi tylko. Do niczego jest nie przyczepiona. Nie wiem od czego ta kostka ale jest spora
Czujnik pasów
: sob sty 01, 2011 00:13
autor: doggie
o ile pamiętam powinny być tam dwie kostki, jedna od bocznej poduszki a druga od czujnika
Re: Czujnik pasów
: sob lut 19, 2011 19:21
autor: Zalman
a więc problemem jest uchwyt pasów. Coś w nim jest nie tak. Działa i nie działa. Ale jak nie działa wystarczy palcem tam coś ruszyć i znów działa.
Re: Czujnik pasów
: ndz lut 20, 2011 13:59
autor: mariusz75
Zalman pisze:a więc problemem jest uchwyt pasów. Coś w nim jest nie tak. Działa i nie działa. Ale jak nie działa wystarczy palcem tam coś ruszyć i znów działa.
Cały problem to mikrostyk w spince pasów bezpieczeństwa,
jak się zawiesi to cały czs informuje że pas jest zapięty mimo że jest odpięty i dlatego nie pika sygnał.
jak poruszasz to odblokujesz zawieszony mikrostyk i działa.
możesz przedmuchać spinke sprężonym powietrzem jeśli przyczyna awari jest jakieś prusze które blokuje mikrostyk, a jeśli nie to tylo wymiana spinki pasów.
Roznierać nie radze, bo to spinka pasów i w razie czego to raczej przy tym nie grzebać i nie rozbierać.